Bernie.be
Well-known member
Ik heb gelezen dat seizoen 2 toch minder is.Severance seizoen 2 tot nu toe.... *chefs kiss* 10/10
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gelezen dat seizoen 2 toch minder is.Severance seizoen 2 tot nu toe.... *chefs kiss* 10/10
Hoe beeld en muziek zo blenden in bepaalde scenes is echt van een ongezien niveau. Zijn er nog zo gelijkaardige series, waar muziek echt een zeer belangrijke rol speelt? :')
Is iets heel anders want Anim maar ik vond muziek bij Arcane ook heel goed blenden met de scenesPff ik denk dat Dark veruit mijn favo serie allertijden word. Hoe beeld en muziek zo blenden in bepaalde scenes is echt van een ongezien niveau. Zijn er nog zo gelijkaardige series, waar muziek echt een zeer belangrijke rol speelt? :')
Als alles goed gaat wordt dit mijn spooktober serie dit jaar. Ik hoop dat die meer aanleunt bij zijn Haunting series dan bij Midnight Mass. Of beter nog, iets totaal anders.The Fall of the House of Usher
Weer een toppertje van deze regisseur.
Ik vond het totaal anders eerlijk gezegd.Als alles goed gaat wordt dit mijn spooktober serie dit jaar. Ik hoop dat die meer aanleunt bij zijn Haunting series dan bij Midnight Mass. Of beter nog, iets totaal anders.
Dat is niet bepaald goeie reclame maar wil wel zeggen dat die waarschijnlijk helemaal anders is. Dat is alvast een goed teken. Midnight Mass was voor mij all over the place. Sommige scenes of sequenties vond ik meesterlijk, en zeer goed acteerwerk van die priester. Jammer genoeg vond ik die hymn montages nogal lame en de conversaties tussen rehab guy en zijn ex oersaai.Ik was grote fan van Haunting en Midnight Mass, het verrast mij dan ook dat ik Usher niet eens kon uitkijken, terwijl dat toch ook populair blijkt. Vond het onuitstaanbaar![]()
En vond jij het goed of slecht?Ik vond het totaal anders eerlijk gezegd.
Ik vond het heel goed. Ik denk dat ik Haunting of Hill House het beste vond, maar Usher wel beter dan Midnight Mass, die ik ook niet heel slecht vond.En vond jij het goed of slecht?
Idem. We zitten nu vier afleveringen ver en het smaakt alleen maar naar meer!Eindelijk aan The Penguin beginnen, ik vind het zeer leuk.