Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien de meningen hier heel belangrijk zijn om een idee te hebben wat er zoal leuk en van kwaliteit is.. helpt bij de keuzestress! Daarom een vraagje: zou het mogelijk zijn om bij elke titel de soort te vermelden; een whosdoneit, western, thriller, horror?
Ik ben nog steeds wel een fan van Dark.Amai normaal kijk ik nooit series ma ik dacht deze winterperiode eens te binge watchen.
- Stranger Things: op een week tijd 4 seizoenen uitgezien. Holy crap da was zo goed
- La Palma: Ik vond het echt matig en weinig geloofwaardig (geacteerd) tot natuurlijk aflevering 4 dat precies de serie van een 6 naar 8 score bracht. Zeer goed in beeld gebracht.
- Nu begonnen met Dark. (halverwege seizoen 1) Amai wordt visueel en met de suspense muziek zo goed gebracht. Ook de acteurs zijn zo goed gecast, wat een topserie. Ik lees dat seizoen 2 en 3 minder zijn, pls noooo![]()
Heb die op CD. Maar op een 4k scherm is dat toch pijnlijkBen nog eens JAG aan het kijken op vtm gold …
.Nog niet: binnenkort ga ik er eens voor zitten. Hoe vind jij ‘m?Iemand The Pitt aan het volgen?
Valt mi uiteindelijk wel mee, na die bejaardenclub. Toch vond ik de dames, hoewel een platter karakter in de serie (als in minder uitgewerkt) goed acteerden.Halverwege Landman
Grotendeels entertainend. Billy Bob Thornton is wederom zeer vermakelijk om te volgen hoe hij het ene brandje na het andere moet blussen. Grootste minpunten zijn echter de ex-vrouw en dochter. Beide vrouwen moet duidelijk overkomen als een paar oppervlakkige troela's die niets anders te doen hebben dan in hun bikini rondlopen en/of zagen aan Tommy zijn kop over de meest banale shit.
Misschien dat ze het niveau nog verder omhoog trekken in de tweede helft van het seizoen, maar de shit met zijn vrouw/dochter die een derde of zelfs de helft van de tijd moet vullen doet me eerlijk denken aan anime-bullshit alsof er niet genoeg was om een volledig verhaal te hebben.
Was er zelf nog niet aan begonnen.Nog niet: binnenkort ga ik er eens voor zitten. Hoe vind jij ‘m?
Wat mij betreft wordt het nog een pak erger met die vrouwen in het tweede deel. Begon ijzersterk deze serie, maar ik twijfel serieus of ik seizoen 2 ga kijken zelfs.. als ik geen alternatief heb. Bizar, die onboeiende plots. Alles voelt gerushed, ook de plot met de zoon naar het einde toeHalverwege Landman
Grotendeels entertainend. Billy Bob Thornton is wederom zeer vermakelijk om te volgen hoe hij het ene brandje na het andere moet blussen. Grootste minpunten zijn echter de ex-vrouw en dochter. Beide vrouwen moet duidelijk overkomen als een paar oppervlakkige troela's die niets anders te doen hebben dan in hun bikini rondlopen en/of zagen aan Tommy zijn kop over de meest banale shit.
Misschien dat ze het niveau nog verder omhoog trekken in de tweede helft van het seizoen, maar de shit met zijn vrouw/dochter die een derde of zelfs de helft van de tijd moet vullen doet me eerlijk denken aan anime-bullshit alsof er niet genoeg was om een volledig verhaal te hebben.
Uitgekeken intussen en ksluit me hier idd bij aan. Sterk begonnen, maar de BS-subplots met de zoon en exvrouw/dochter herleiden het geheel vaak naar soap-niveau.Wat mij betreft wordt het nog een pak erger met die vrouwen in het tweede deel. Begon ijzersterk deze serie, maar ik twijfel serieus of ik seizoen 2 ga kijken zelfs.. als ik geen alternatief heb. Bizar, die onboeiende plots. Alles voelt gerushed, ook de plot met de zoon naar het einde toe