Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar te bekijken?The day of the Jackal
Zeer mooi in beeld gebracht en sterk geacteerd, maar de geloofwaardigheid gaat af en toe toch verloren. Einde was een beetje teleurstellend om zoveel zaken onbeantwoord te houden en de deur netjes open te laten voor een S2.
JUUUUNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIISafe Harbor: Nederlands (ook veel Engels), videoland, misdaadserie, aanrader, goed geacteerd, verrassend, zit voldoende snelheid in.
Doorbraak/breakthrough/genombrottet: een gedramatiseerde mini docu over het oplossen van een moordzaak.
Goed geacteerd, onderhoudend, oog voor detail.
Landman: serie met Billy Bob Thornton, Demi More (en gastrolletje Andy Garcia) over een manusje van alles in de oliewinningsindustrie, Tommy Norris, in het westen van Texas. Er komt vanalles langs, heb een flink aantal keer behoorlijk moeten lachen. Verrassend, humor.
Niet heel erg mijn onderwerp maar heb ‘m in 1 avond uitgekeken en vond het jammer toen ik bij de laatste aflevering was.

Één van de pareltjes op Apple TV, hopelijk is seizoen 5 er snel.For All Mankind S1 en S2
Man hoe ijzersterk is dit. En die laatste aflevering van S2. Wow
Enne bedankt he?!JUUUUNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIII
Miljaar, lang geleden dat ik jou hier heb gezien.
Bezig met Girls, ik wist niet dat Hannah zo'n verschrikkelijk mens was.
Edit: het is niet die Juni.![]()

Zo zit ik me al te verheugen bingen van Severance II. Binnenkort eens tijd voor maken.Één van de pareltjes op Apple TV, hopelijk is seizoen 5 er snel.

Eerste seizoen van Severance was fantastisch maar ik ga denkik wachten tot alle afleveringen uit zijn van S2 vooraleer er aan te beginnen. Silo S2 is net afgelopen dus eerst deze bingen nu.
SkyShowtime, niet *standaard* beschikbaar in België, maar met VPN wel gewoon kunnen gebruiken.Waar te bekijken?
Ja, heel awesome serie. S3 kent imo een dipje, met een paar plot points die ik liever niet had zien gebeuren, maar S4 vond ik dan weer wel goed dus ik blijf fan en kijk uit naar nieuwe afleveringen!For All Mankind S1 en S2
Man hoe ijzersterk is dit. En die laatste aflevering van S2. Wow

Allemaal negeren en gewoon kijken. Als geheel is die serie gewoon absolute top imo.Ik lees dat seizoen 2 en 3 minder zijn, pls noooo![]()