Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squid Game S2
Even eindigen op een zware cliffhanger voor S3 mogelijks rond kerst 2025. Liep niet zo heel warm voor ep1 en 2. Dan toch wel hooked naar het einde van ep3. Er komt de nodige variatie op het eerste seizoen, en een aantal goede twists.Als minpunt, de motivatie van bepaalde personages om je leven te blijven riskeren ging toch wel wat ver soms. Geld of wraak of gerechtigheid of krankzinnig ego dan, maar kwam wat geforceerd over soms.Vooral player 001 en het voting systeem
speler 001 zag je nu wel van ver aankomen
Squid Game S2: 4/10. Ik vond het heel zwak. Totaal ongeloofwaardig scenario vol tenenkrullende momenten. S1 vond ik nog genietbaar wegens het nieuwe concept en interessante personages en hun relaties. Maar nu deden de personages mij ook nagenoeg niets. Helpt ook niet dat het een half seizoen is vol onopgeloste zaken.
No shit. Je had dus gewoon niet herkend dat dat Frontman uit S1 was of zo? Werd op het einde van S1 nochtans duidelijk in beeld gebracht. In S1 was de 001 ontknoping (dat terminaal oudje) nog verrassend en kreeg je ook nog een uitleg. Maar hier zit je je constant af te vragen wat 001 hier doet en van plan is. Temeer daar hij ook verschillende keren in situaties zit waarbij hij zelf het loodje kan leggen, of je je op zijn minst afvraagt hoe ze dan zouden doen alsof hij ook afgeknald wordt.
En heel die laatste aflevering was gewoon één groot rommelig killfest.
Tuurlijk, dat merkte je direct. In s2 zie je hem de eerste game 'green light, red light' terug duidelijk bekijken als de game leader. Bovenop dat je in s1 al best wist wie hij was. Hij was er in s2 in game om het boeltje te saboteren. De kapitein van het schip idem, de drone opmerking was al iets van ... tjah, en het is daar geen bermuda driehoek. De twists zijn zo ook een zwakte. Elk mentaal gezond persoon zou NOOIT nog opnieuw mee gaan doen, ook al denk je backup te hebben. Komt idd soms te geforceerd over zoals ik reeds zei. Player 001 had altijd een way out denk ik, hij is de baas nu .

Inderdaad echt een toppertje.What we do in the shadows ontdekt!
Top serie dit, toch veel te onbekend voor hoe grappig het is, echt een parel!
Love Nandor