Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Net seizoen 1 van invincible gezien, ik vond deze wel vermakelijk! Binnekort aan s2 beginnen.

Nu aan black sails beginnen. Ik wil deze al lang zien, nu dat die op prime staat is het het ideale moment om die een kans te geven!

Aangezien de meningen hier heel belangrijk zijn om een idee te hebben wat er zoal leuk en van kwaliteit is.. helpt bij de keuzestress! Daarom een vraagje: zou het mogelijk zijn om bij elke titel de soort te vermelden; een whosdoneit, western, thriller, horror?

Aangezien de meningen hier heel belangrijk zijn om een idee te hebben wat er zoal leuk en van kwaliteit is.. helpt bij de keuzestress! Daarom een vraagje: zou het mogelijk zijn om bij elke titel de soort te vermelden; een whosdoneit, western, thriller, horror?

Ik zou gewoon de IMDB link posten daar kan je alles in vinden

Amai normaal kijk ik nooit series ma ik dacht deze winterperiode eens te binge watchen. :D

- Stranger Things: op een week tijd 4 seizoenen uitgezien. Holy crap da was zo goed :laugh:

- La Palma: Ik vond het echt matig en weinig geloofwaardig (geacteerd) tot natuurlijk aflevering 4 dat precies de serie van een 6 naar 8 score bracht. Zeer goed in beeld gebracht.

- Nu begonnen met Dark. (halverwege seizoen 1) Amai wordt visueel en met de suspense muziek zo goed gebracht. Ook de acteurs zijn zo goed gecast, wat een topserie. Ik lees dat seizoen 2 en 3 minder zijn, pls noooo :(
Ik ben nog steeds wel een fan van Dark.

Halverwege Landman

Grotendeels entertainend. Billy Bob Thornton is wederom zeer vermakelijk om te volgen hoe hij het ene brandje na het andere moet blussen. Grootste minpunten zijn echter de ex-vrouw en dochter. Beide vrouwen moet duidelijk overkomen als een paar oppervlakkige troela's die niets anders te doen hebben dan in hun bikini rondlopen en/of zagen aan Tommy zijn kop over de meest banale shit.

Misschien dat ze het niveau nog verder omhoog trekken in de tweede helft van het seizoen, maar de shit met zijn vrouw/dochter die een derde of zelfs de helft van de tijd moet vullen doet me eerlijk denken aan anime-bullshit alsof er niet genoeg was om een volledig verhaal te hebben.

Wegens nood aan wat chill-tv een weekje geleden Clarkson's Farm opgezet. Het blijft toch een goeie TV maker vind ik. Heerlijk rustige serie over hoe hij het boerenleven ontdekt!

Halverwege Landman

Grotendeels entertainend. Billy Bob Thornton is wederom zeer vermakelijk om te volgen hoe hij het ene brandje na het andere moet blussen. Grootste minpunten zijn echter de ex-vrouw en dochter. Beide vrouwen moet duidelijk overkomen als een paar oppervlakkige troela's die niets anders te doen hebben dan in hun bikini rondlopen en/of zagen aan Tommy zijn kop over de meest banale shit.

Misschien dat ze het niveau nog verder omhoog trekken in de tweede helft van het seizoen, maar de shit met zijn vrouw/dochter die een derde of zelfs de helft van de tijd moet vullen doet me eerlijk denken aan anime-bullshit alsof er niet genoeg was om een volledig verhaal te hebben.
Valt mi uiteindelijk wel mee, na die bejaardenclub. Toch vond ik de dames, hoewel een platter karakter in de serie (als in minder uitgewerkt) goed acteerden.

Laatst bewerkt:
Halverwege Landman

Wat mij betreft wordt het nog een pak erger met die vrouwen in het tweede deel. Begon ijzersterk deze serie, maar ik twijfel serieus of ik seizoen 2 ga kijken zelfs.. als ik geen alternatief heb. Bizar, die onboeiende plots. Alles voelt gerushed, ook de plot met de zoon naar het einde toe

Wat mij betreft wordt het nog een pak erger met die vrouwen in het tweede deel. Begon ijzersterk deze serie, maar ik twijfel serieus of ik seizoen 2 ga kijken zelfs.. als ik geen alternatief heb. Bizar, die onboeiende plots. Alles voelt gerushed, ook de plot met de zoon naar het einde toe
Uitgekeken intussen en ksluit me hier idd bij aan. Sterk begonnen, maar de BS-subplots met de zoon en exvrouw/dochter herleiden het geheel vaak naar soap-niveau.

American Primeval: 8,5/10

Brute en rauwe westernserie dat zich afspeelt halverwege de 19e eeuw. Ik had in het begin wat moeite met het kleurenpalet, of beter gezegd het gebrek daaraan, maar naarmate de serie vorderde was het wel echt de juiste filter om die periode weer te geven.

Black Doves: 6,5/10

Redelijk ongeloofwaardige Britse spionageserie, ideale licht verteerbare TV na het realistische en grauwe American Primeval.
De vriendin was nog niet klaar om meteen Deadwood erachter aan te gooien, dus het werd deze cocksucka.

Terug
Bovenaan