Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

En ik heb het gekeken en vind dat niet ^^
Rottentomatoes etc zien er ook goed uit.

Ik denk wel dat het een serie is die gradueel wel een deel van de kijkers zal verliezen. Als ze dieper en dieper in de rabbithole gaan en de zaken iets meer scifi-ish worden dan ze al waren, zal er een deel afvallen. Dat is misschien slecht voor de show, maar niet voor de kijkers die blijven!

Pff ik denk dat Dark veruit mijn favo serie allertijden word. Hoe beeld en muziek zo blenden in bepaalde scenes is echt van een ongezien niveau. Zijn er nog zo gelijkaardige series, waar muziek echt een zeer belangrijke rol speelt? :')

Hoe beeld en muziek zo blenden in bepaalde scenes is echt van een ongezien niveau. Zijn er nog zo gelijkaardige series, waar muziek echt een zeer belangrijke rol speelt? :')

Vrij anders dan Dark maar de enige die me zo direct te binnen schiet is Legion. Geheel andere insteek maar evengoed ook een serieuze reality warping mind bender. De muziek tilt vanaf het eerste seizoen de hele zaak een niveau hoger maar zeker in de latere waarin muziek praktisch deel uitmaakt van de oorlog die entiteiten er tegen elkaar voeren is daar een belangrijke rol voor weg gelegd. Zeker geen show voor iedereen en al zeker niet aan beginnen met het gedacht dat het een "superhero" show is omdat de marvel letters erin het begin opkomen. Van de hand van Noah Hawley (Fargo) en bij momenten vrij experimenteel en dus ook weinig waar het echt mee te vergelijken valt.

Pff ik denk dat Dark veruit mijn favo serie allertijden word. Hoe beeld en muziek zo blenden in bepaalde scenes is echt van een ongezien niveau. Zijn er nog zo gelijkaardige series, waar muziek echt een zeer belangrijke rol speelt? :')

Is iets heel anders want Anim maar ik vond muziek bij Arcane ook heel goed blenden met de scenes

Ik was grote fan van Haunting en Midnight Mass, het verrast mij dan ook dat ik Usher niet eens kon uitkijken, terwijl dat toch ook populair blijkt. Vond het onuitstaanbaar :unsure:

Ik was grote fan van Haunting en Midnight Mass, het verrast mij dan ook dat ik Usher niet eens kon uitkijken, terwijl dat toch ook populair blijkt. Vond het onuitstaanbaar :unsure:
Dat is niet bepaald goeie reclame maar wil wel zeggen dat die waarschijnlijk helemaal anders is. Dat is alvast een goed teken. Midnight Mass was voor mij all over the place. Sommige scenes of sequenties vond ik meesterlijk, en zeer goed acteerwerk van die priester. Jammer genoeg vond ik die hymn montages nogal lame en de conversaties tussen rehab guy en zijn ex oersaai.

Ik vond het totaal anders eerlijk gezegd.
En vond jij het goed of slecht?

The Orchestra , een muzikale satire in en rond een orkest , toont een broeinest van machtsstrijd,jaloezie,relatieproblemen en hilarische situaties . Hmm met een korrel zout te nemen .
Doet me denken aan James frontman van ………. toen ie in een zwart gat zat .

Laatst bewerkt:
Fan van Flanagan zijn werk. Ik vond Midnight Mass eigenlijk erg goed. Ik zou zelfs durven zeggen beter dan Hill House.

The Fall Of The House Of Usher vond ik goed, maar ik moest er even inkomen. Al bleef ik een klein beetje op mijn honger zitten. Desalniettemin ook gewoon erg goed.

Ik had een HBO Max abonnement genomen om Dune: Prophecy en The Penguin te bekijken. Beiden erg van genoten (zeker die tweede).
Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan