Muscleduck
Well-known member
Seizoen 7 van Outlander is terug begonnen. Toch efkes een recap nodig gehad. Ik ben benieuwd waar het naartoe zal gaan. Wel té melig op sommige momenten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt seizoen 4 in.... 2026From S3: Soort serie dat makkelijk 9/10 zou verdienen waren het niet dat 70% van de karakters mij matenloos irriteren. Ze zijn allemaal zo dom, doen irrationele dingen en irriteren mij op alle mogelijke vlakken. De zij-verhalen zijn zo oninteressant dat ik er mij door moet worstelen, maar het hoofd verhaal is dan weer zo intrigerend dat ik deze echt wil afzien. Ik had gehoop dat de makers uit S1 en " geleerd hadden, maar Eliz/Fatima, Kenny-Docteres en nu die nieuwe flik... Het zal wel hun bedoeling niet zijn, maar ik kan niet wachten tot ze gruelijk aan hun einde komen, zodat ik geen 20 min. per aflevering met mijn ogen moet rollen.
Voor de rest wel aanrader![]()

Dat is hier toch al een paar keer aan bod gekomen. Ik vond het in elk geval een topserie. Lachen met alles en iedereenBeginnen kijken naar Shameless op Netflix. Kende het niet. Gisteren gezien dat het 12 (!) seizoenen telt.

Pas 2 afleveringen gezien. Ik ben natuurlijk al zwaar gespoiled en weet dat 'Lip' later een restaurant van z'n broer gaat uitbaten.Dat is hier toch al een paar keer aan bod gekomen. Ik vond het in elk geval een topserie. Lachen met alles en iedereen![]()
Ook geen idee waar dit verstopt zat maar fijne ontdekking inderdaad, merciBegonnen aan Letterkenny
Geen idee hoe ik zo laat op zoiets geweldig bots. Bleiten van het lachen.
Serieuze hoek af.Net gedaan met S3, het is in ieder geval beter dan ik had verwacht met enkele leuke toevoegingen in de cast. De grappen komen een beetje trager dan in de eerste twee seizoenen, maar de feestjes zijn allemaal goed en elke aflevering bevat wel enkele geweldige momenten. Zalige laatste aflevering.Seizoen 3 is a treat. Heerlijk hoe ze het concept naar nu brengen met de originele cast.
Mij waren ze wat kwijt als de vrouw van Taxi loco gaat. Eerste seizoenen vond ik heel goed. En eigenlijk niet zo van de pot gerukt als het lijkt.Bezig met alle seizoenen van Mocro Maffia te -soort van- bingen.
Lekker rauw en puur. Tot nu toe grote fan (s4a4)!e
The Night Of
HBO miniserie uit 2016 die op Reddit vaak werd vermeld in lijstjes van beste miniseries
Eerste 4 afleveringen gezien en tot dusver zéér genietbaar! Eerste aflevering vond ik ook oprecht spannend; heb ik niet vaak bij een serie/film.
Niet echt.Worden er ook antwoorden gegeven? Ik heb S01 en S02 gezien en vond het ook wel goed, maar ik vond ook wel dat het een beetje de Lost kant uit aan het gaan was. En dat is voor alle duidelijkheid géén goede kant (ik weet dat de meningen daarover verschillen). Raadsels zijn wat mij betreft maar goed als er ook redelijke verklaringen gegeven worden.
Helemaal zoals Lost dusNiet echt.
Voor elk half antwoord dat je krijgt komen er drie nieuwe vragen bij.
Ik vrees tot op een punt dat de schrijvers zelf niet meer weten hoe te verklaren.