Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Mocro Maffia afgekeken. Ik heb er vrede mee hoe het eindigde. Natuurlijk waren er wel al interessante personages gesneuveld en dat merkte je. Het werd toch wat minder.

Twisted Metal

Dit was beter dan het recht had om te zijn gebaseerd op de game. Campy fun, gitzwarte humor, over the top geweld, maar tegelijk ook genoeg hart om je te doen geven om een Subaru WRX.

Fall of the House of Usher, al de 3e Mike Flanagan hier op een rij, kan het wel smaken.

Prachtig weergegeven en zeer goed geacteerd. Alleen in het midden had ik zo een beetje het gevoel dat het een sleur werd, het had niet altijd het tempo van het begin. 8/10

Frederick zijn deathscene was legendarisch, verdiend weliswaar. Snuifje van eigen deeg.

Op basis van de reviews in dit onderwerp heb ik de laatste maanden enkele reeksen bekeken:
Barry
Goed, zeker de eerste seizoenen, maar ik ben toch niet zo enthousiast als de lovende kritieken hier. Het was toch minder voor mij, iets té ongeloofwaardig.
Dark Matter
Ook goed tot heel goed, als je kan meegaan in de premisse natuurlijk.
The Night Of...
Deze vond ik erg goed. Ik had wat moeite om mee te gaan met het verhaal in de gevangenis, maar deze reeks vond ik wel alles hebben. Spannend, onvoorspelbaar, intrigerend, invalshoeken die je zelden ziet in zo'n reeks/film,...

Terug
Bovenaan