Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Office US - 9.5/10.
Ze hebben de laatste twee seizoenen goed opgevangen.
Best zot dat ze elk hoofdpersonage geliefd hebben kunnen maken, al had ik het redelijk lastig met Andy.
Vond het na het vertrek van Michael toch allemaal een pak minder.

De oude Simpsons afleveringen (tot seizoen 10 ongeveer) toch ook vaak behoorlijk geniaal.

3rd rock from the sun kon ik ook nog wel smaken.

Band of Brothers
Rewatch, blijft gewoon schitterend.

Wat zijn hier zo mensen hun favoriete miniseries? Band of Brothers, Chernobyl, Generation Kill, The Pacific, .... ?

Deze nog eens vanonder het stof halen;
Nog niet direct iets aan verandert voor mij

also, Band of Brothers :love:

Deze nog eens vanonder het stof halen;
Nog niet direct iets aan verandert voor mij

also, Band of Brothers :love:
Miljaar, was al vergeten dat die thread bestond, merci!

Deadwood S2-S3 + de film uit 2019

Zeer van genoten, maar zou het niet persoonlijk in men top 3/5 van HBO-series plaatsen. Gebouwd op sterke banter tussen heel likeable personages, maar de algemene plot doorheen de seizoenen vond ik zelden sterk tot Hearst in beeld komt. De film is een leuke afsluiter voor fans ook al voelt het wel vreemd aan om iedereen plots 10+ jaar ouder te zien.

Nuja breedgenomen zou ik zeggen dat 3 seizoenen van Deadwood nog altijd mijlen boven het niveau van 4 seizoenen Westworld staat.

Kids on the slope

Anime uit 2012 gericht op enkele highschool kinderen die een jazz-bandje vormen en een beetje worstelen met de typische tienerproblemen. Gemengde gevoelens hierbij gezien de muziek wel leuk is, maar weinig variatie biedt. Personages zijn naar anime-normen niet bijster origineel, maar gelukkig niet (te) schreeuwerig. De animatie is vrij basic als je vergelijkt met bvb Psycho-Pass dat in hetzelfde jaar uitkwam. De relatie tussen Kaoru en Sentaro is wel leuk om te zien evolueren, maar als 35-jarige nerd vond ik het niet bijster origineel.

Nu aant twijfelen tussen Justified en Sons of Anarchy

Enerzijds eerste ep gezien van Justified en Timothy Oliphant zijn hele vibe/personage zegt me direct dat k met veel plezier hier 6 seizoenen van zal opnemen. Anderzijds wilt vriendin Sons of Anarchy proberen. Een trailer gezien en Ron fucking Perlman zit erin dus moeilijk kiezen. :D

Nobody Wants This met Kristen Bell en Adam Brody in de hoofdrollen.

10 afleveringen van 30 minuten en één van de betere romantische komedies. Goed gebinged.

Deadwood S2-S3 + de film uit 2019

Zeer van genoten, maar zou het niet persoonlijk in men top 3/5 van HBO-series plaatsen. Gebouwd op sterke banter tussen heel likeable personages, maar de algemene plot doorheen de seizoenen vond ik zelden sterk tot Hearst in beeld komt. De film is een leuke afsluiter voor fans ook al voelt het wel vreemd aan om iedereen plots 10+ jaar ouder te zien.

Nuja breedgenomen zou ik zeggen dat 3 seizoenen van Deadwood nog altijd mijlen boven het niveau van 4 seizoenen Westworld staat.

Kids on the slope

Anime uit 2012 gericht op enkele highschool kinderen die een jazz-bandje vormen en een beetje worstelen met de typische tienerproblemen. Gemengde gevoelens hierbij gezien de muziek wel leuk is, maar weinig variatie biedt. Personages zijn naar anime-normen niet bijster origineel, maar gelukkig niet (te) schreeuwerig. De animatie is vrij basic als je vergelijkt met bvb Psycho-Pass dat in hetzelfde jaar uitkwam. De relatie tussen Kaoru en Sentaro is wel leuk om te zien evolueren, maar als 35-jarige nerd vond ik het niet bijster origineel.

Nu aant twijfelen tussen Justified en Sons of Anarchy

Enerzijds eerste ep gezien van Justified en Timothy Oliphant zijn hele vibe/personage zegt me direct dat k met veel plezier hier 6 seizoenen van zal opnemen. Anderzijds wilt vriendin Sons of Anarchy proberen. Een trailer gezien en Ron fucking Perlman zit erin dus moeilijk kiezen. :D
Als de vriendin Sons of Anarchy wilt proberen, niet twijfelen. Topserie!

The Terminal List

Begint sterk en bouwt op naar, voor mij, een zekere climax
het omleggen van Steve Horn op klaarlichte dag wanneer het enorm druk is
om dan serieus af te zwakken
de manhunt in het bos waarbij Reece plots onder wat takken gaat liggen om iedereen te booby trappen om dan vervolgens een lawine van modder uit z'n duim te zuigen
met een wat onnozele ontknoping.

Al bij al van genoten, maar deze serie had toch meer in z'n mars.

De overdreven vele momenten waarop hij plots last krijgt van z'n hoofd en dingen begint te zien begonnen ook wel tegen te steken. We get it, ja.

Als de vriendin Sons of Anarchy wilt proberen, niet twijfelen. Topserie!
Ik vind het niveau enorm schommelen bij SoA tbh. Als het goed is is het echt wel héél erg goed, maar der zitten ook wel stukken tussen waar je echt door moet bijten (season 3, bleh).
Ik vind het geen serie die je volledig gaat bingen, maar wel een aanrader om het een kans te geven :)

Terug
Bovenaan