Knokke off 2 eerste aflevering.
Veel kan ik er ni over zeggen buiten dat het door gaat rijke pa zoon ....
Veel kan ik er ni over zeggen buiten dat het door gaat rijke pa zoon ....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inmiddels uitgekeken, 8 korte afleveringen (30 minuten), maar zeer schoon en ontroerend. Aanrader voor fans van The Good Place.A Man on the Inside op Netflix, met de geweldige Ted Danson.
Voorlopig nog maar 3 afleveringen ver maar zeer genietbaar.
Silo S2 valt tegen momenteel.Ben benieuwd naar de laatste aflevering van The Day of the jackal.
Silo s2.. Is momenteel ook na aflevering 4 nog niet op niveau of hetgene wat ik dacht te ging zijn.
Yep.. Als ge die laatste aflevering ziet van seizoen 1..Silo S2 valt tegen momenteel.
Vind dat ook echt slechte acteurs en slechte dialogen. Typisch voor dat soort scifi series. Vaak leuke concepten, maar vreselijke uitwerkingYep.. Als ge die laatste aflevering ziet van seizoen 1..
Dan is dees wat ik met mijn fantasie.. alles behalve wat je ervan zou verwachten..

Swegen, cocksucka!De dochter zocht iets verhalend sterk om samen te kijken deze eindejaarsperiode, nadat we al eerder Band of Brothers en The Wire hadden gekeken rond deze tijd van het jaar.
Nu is het dus Deadwood geworden. Ik denk dat die na de eerste ep al hooked is omwille van de sfeerschepping en de sterke manier waarop die show haar karakters al erg vroeg uittekent. Die reeks is na 20 jaar nog geen greintje gedateerd.
Tim Robbins en Rebecca Ferguson zijn anders geen flauwe acteurs hoor. Dat zijn of waren A listers. Is gewoon het script, en een nogal monotoon verloop. S2 is inderdaad zwak, teveel van hetzelfde.Vind dat ook echt slechte acteurs en slechte dialogen. Typisch voor dat soort scifi series. Vaak leuke concepten, maar vreselijke uitwerking
². Zit ook al mid seizoen 2 op een paar dagen.From S01-S03
Nooit van gehoord tot ik dit enkele weken hier zag verschijnen.
Objectief geen hoogstaande serie maar dit ik heb een zwak voor zo'n series. Mystery + een bovennatuurlijk kantje.![]()
Die acteurs vallen toch mee? Ik heb al veel slechter gezien (bv The Walking Dead).². Zit ook al mid seizoen 2 op een paar dagen.
Heb hier ook echt een zwak voor, alleen jammer dat de dialogen en acteurs altijd zo slecht zijn.
Fingers crossed dat het ergens naartoe gaat en de vragen effectief beantwoord worden!