Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twisted Metal is eigenlijk beter dan het zou mogen zijn als zijnde een game "verfilming".Net 2 afleveringen gezien van twisted metal op streamz …
Is zo een post apocalyptisch serie waar ze niet zuinig zijn op een dode meer of minder en waar de karakters eerder karikaturen zijn .
Ook staat het acteren niet echt op hoog niveau maar de waanzin en de dwaasheid maakt dat wel goed .
Straks eens een go geven.
The Night Of...
Deze vond ik erg goed. Ik had wat moeite om mee te gaan met het verhaal in de gevangenis, maar deze reeks vond ik wel alles hebben. Spannend, onvoorspelbaar, intrigerend, invalshoeken die je zelden ziet in zo'n reeks/film,...

Ziet er goed uit, ergens legaal te zien in België?Begonnen aan Letterkenny
Geen idee hoe ik zo laat op zoiets geweldig bots. Bleiten van het lachen.
Ik ga er van uit dat VPN niet onder legaal valt dus het blijft bij importdvd's... Totally worth it though, zó grappig.Ziet er goed uit, ergens legaal te zien in België?
Absolute Canadese top-serie. Het dipt wat na S2, maar vanaf 4 is het er terug boenk op.Ik ga er van uit dat VPN niet onder legaal valt dus het blijft bij importdvd's... Totally worth it though, zó grappig.

(Da's zelfs niet van m'n gewoonte, maar momenteel is het aanbod dat in mijn 'ballpark' ligt gewoon groot. Krijg ook weer zin om Edgerunners opnieuw te bekijken. En die Terminator reeks moet ik nog beginnen.)Aha thx voor de tip. Ik wou ook nog eens kijken maar wist niet dat het terug op VRT Max staat.Het Eiland, seizoen 1: hopla, nog maar eens gekeken nu het sinds vorige week weer op VRT Max staat. Vierde keer dat ik het zie en vierde keer dat ik heel veel gelachen heb. Op naar seizoen 2!

Alé, seizoen 2 zit er ook weer op. Even goed al blijf ik een lichte voorkeur hebben voor het eerste seizoen.Het Eiland, seizoen 1: hopla, nog maar eens gekeken nu het sinds vorige week weer op VRT Max staat. Vierde keer dat ik het zie en vierde keer dat ik heel veel gelachen heb. Op naar seizoen 2!
Worden er ook antwoorden gegeven? Ik heb S01 en S02 gezien en vond het ook wel goed, maar ik vond ook wel dat het een beetje de Lost kant uit aan het gaan was. En dat is voor alle duidelijkheid géén goede kant (ik weet dat de meningen daarover verschillen). Raadsels zijn wat mij betreft maar goed als er ook redelijke verklaringen gegeven worden.From S3: Soort serie dat makkelijk 9/10 zou verdienen waren het niet dat 70% van de karakters mij matenloos irriteren. Ze zijn allemaal zo dom, doen irrationele dingen en irriteren mij op alle mogelijke vlakken. De zij-verhalen zijn zo oninteressant dat ik er mij door moet worstelen, maar het hoofd verhaal is dan weer zo intrigerend dat ik deze echt wil afzien. Ik had gehoop dat de makers uit S1 en " geleerd hadden, maar Eliz/Fatima, Kenny-Docteres en nu die nieuwe flik... Het zal wel hun bedoeling niet zijn, maar ik kan niet wachten tot ze gruelijk aan hun einde komen, zodat ik geen 20 min. per aflevering met mijn ogen moet rollen.
Voor de rest wel aanrader![]()
) , maar S2 deed me dan weer meer uitkijken hoe de verschillende verhaallijnen tot hun einde gingen komen. Veel leuke personages tout court eigenlijk, die ook prima gecast zijn.