Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yellowstone is toch ook ongeloofwaardig. Ik heb me vaak een breuk gelachen met onwaarschijnlijke plotwendingenTis allemaal wel wat ongeloofwaardig en gaat imo veel.te snel allemaal maar het boeide me wel. Kwalitatief is Yellowstone voor mij wel VEEL beter.
Het is evenwel verslavend soap-niveau met amusante personages.Jaja sowieso wel maar dit is toch nog een niveau ergerYellowstone is toch ook ongeloofwaardig. Ik heb me vaak een breuk gelachen met onwaarschijnlijke plotwendingenHet is evenwel verslavend soap-niveau met amusante personages.

30 Rock vind ik ook een dikke aanrader.Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.
Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
Waar is 30 Rock te bekijken?30 Rock vind ik ook een dikke aanrader.
Is een serie waarbij ik echt vaak hardop moet lachen. Heeft ook verschillende personages die kunnen schitteren, maar Tracy en Jack doen het toch voor mij. Ook fantastische bijrol voor Will Arnett.
Geen idee eigenlijk, jaren geleden de DVD box gekocht omdat ik gewoon enorm grote fan ben.Waar is 30 Rock te bekijken?
Territory op Netflix, een Australische Yellowstone zeg maar. Op zich niet slecht, gisteren aan begonnen en zonet uitgekeken 6 afleveringen in s01). Tis allemaal wel wat ongeloofwaardig en gaat imo veel.te snel allemaal maar het boeide me wel. Kwalitatief is Yellowstone voor mij wel VEEL beter.
Nog eens een 2de keer bekijken en extra aandacht geven aan de achtergrond ook tijdens onbelangrijke(?) Momenten, er zijn meer onverwachte geesten te zien dan je zou verwachtenHaunting of Hill House, ging het bijna een 10 geven op IMDB, 2 laatste episodes hebben het verlaagd naar een 9. Niet verwacht dat dit me zo ging boeien.
Momenteel Haunting of Bly Manor aan het kijken, da’s toch iets minder.

Dat is uiteraard omdat iedereen deze geweldige serie al meerdere keren uitgekeken heeft natuurlijk.Iedereen is hier bezig of sterke sitcoms / komische series en vergeet effe It's allways sunny in Philadelphia? For shame!
Arrested Development is hilarisch.Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.
Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.

Frasier (de originele) is ook wel een topper.