Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Only Murders In The Building, seizoen 4: ja, gewoon weer erg van genoten. Blijft na 4 seizoenen nog altijd goed. Iets waar ik weer wekelijks naar uitkeek.

Tis allemaal wel wat ongeloofwaardig en gaat imo veel.te snel allemaal maar het boeide me wel. Kwalitatief is Yellowstone voor mij wel VEEL beter.
Yellowstone is toch ook ongeloofwaardig. Ik heb me vaak een breuk gelachen met onwaarschijnlijke plotwendingen 😂 Het is evenwel verslavend soap-niveau met amusante personages.

Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.

Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
30 Rock vind ik ook een dikke aanrader.

Is een serie waarbij ik echt vaak hardop moet lachen. Heeft ook verschillende personages die kunnen schitteren, maar Tracy en Jack doen het toch voor mij. Ook fantastische bijrol voor Will Arnett.

30 Rock vind ik ook een dikke aanrader.

Is een serie waarbij ik echt vaak hardop moet lachen. Heeft ook verschillende personages die kunnen schitteren, maar Tracy en Jack doen het toch voor mij. Ook fantastische bijrol voor Will Arnett.
Waar is 30 Rock te bekijken?

Seinfeld vond ik ook enorm sterk. Zelf na 30 jaar blijft dat overeind.

Aansluitend: net seizoen 8 er op zitten Curb Your Enthousiasm. Ook héél goed, al is het denk niet voor iedereen weggelegd. David is soms heel akward en da's uiteraard deel van de show maar ik snap wel dat dat mensen op hun zenuwen kan werken.

En om wat in Seinfeld sfeer te blijven: met Veep heb ik heel hard gelachen. Julia Louis Dreyfus blinkt daar echt in uit.

Territory op Netflix, een Australische Yellowstone zeg maar. Op zich niet slecht, gisteren aan begonnen en zonet uitgekeken 6 afleveringen in s01). Tis allemaal wel wat ongeloofwaardig en gaat imo veel.te snel allemaal maar het boeide me wel. Kwalitatief is Yellowstone voor mij wel VEEL beter.

Inderdaad wat veel in te korte tijd allemaal. Maar wel de Australische outback heel mooi in beeld gebracht. Ook heel het gegeven van die cattelstations en al wat er sociaal economisch bij komt kijken is best wel interessant.

Haunting of Hill House, ging het bijna een 10 geven op IMDB, 2 laatste episodes hebben het verlaagd naar een 9. Niet verwacht dat dit me zo ging boeien.

Momenteel Haunting of Bly Manor aan het kijken, da’s toch iets minder.
Nog eens een 2de keer bekijken en extra aandacht geven aan de achtergrond ook tijdens onbelangrijke(?) Momenten, er zijn meer onverwachte geesten te zien dan je zou verwachten 😃

Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.

Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
Arrested Development is hilarisch.

PS: de maker van de show speelt Koogler in Community :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan