sniper80
Well-known member
Dahmer... over de gelijkaardige seriemoordenaar. ik heb me er doorheen moeten worstelen in de eerste episodes. Wat een zieke, zieke geest.
Evan Peters zet als Jeffrey Dahmer wel een ijzersterke acteer prestatie neer. Toch blij dat ik het seizoen heb uitgekeken, want de laatste 3 episodes waren bijzonder sterk. Of het nu nodig was om bepaalde details zo expliciet in beeld te brengen... ik weet het niet.
Evan Peters zet als Jeffrey Dahmer wel een ijzersterke acteer prestatie neer. Toch blij dat ik het seizoen heb uitgekeken, want de laatste 3 episodes waren bijzonder sterk. Of het nu nodig was om bepaalde details zo expliciet in beeld te brengen... ik weet het niet.
)

Zijn ontwikkeling doorheen de serie is steeds beklijvend om te beleven. Meesterlijk gespeeld door Jack Huston. Zijn 360-noscope rampage aan het einde van S3 gaf me een van de grootste smiles die ik tijden heb gehad. Nucky, Eli, James... Ze hebben allemaal hun momenten van groei, conflict of tragedie, maar Richard voelt alsof hij een hoofdpersonage zou kunnen zijn in een eigen serie.