Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In S4-A3 hoor je ‘If I had a heart’ van Fever Ray (Vikings theme).Eerste re-watch van Breaking Bad sinds ik het heb gezien bij release. Eerste 3 seizoen nu uitgekeken, maar S2 was wel even zwoegen eigenlijk. Terwijl in mijn herinnering ik dat had bij S4. En Skyler stoort me (voorlopig) minder dan toen.

The Expanse beginnen kijken.
Hemeltjelief, waarom is deze serie niet véél bekender? Ik had er goeie dingen over gehoord maar ik had niet zo'n intriges en visuele grandeur verwacht. Precies het sci-fi equivalent van Game Of Thrones. Die zes seizoenen gaan er snel doorgaan denk ik.

You are in for a ride my friendThe Expanse beginnen kijken.
Hemeltjelief, waarom is deze serie niet véél bekender? Ik had er goeie dingen over gehoord maar ik had niet zo'n intriges en visuele grandeur verwacht. Precies het sci-fi equivalent van Game Of Thrones. Die zes seizoenen gaan er snel doorgaan denk ik.
Ben aan de boekenreeks begonnen na laatste seizoen en dan onmiddellijk een rewatch gedaan van allesGeweldige show, maar jammer genoeg krijgen we nooit het "einde" te zien. Wel geweldig dat de show terug is kunnen komen om het nog wat af te ronden op een natuurlijk eindpunt.
Zeker de twee laatste boeken lezen als je na de show wilt weten hoe het verder gaat![]()
Klopt wat mij betreft droeg Five de serie.Umbrella Academy S04: Slechts 6 afleveringen dit seizoen en dan nog niet de beste. Ik vond de eerste 2 seizoenen echt geweldig en had meer diepgang verwacht maar zoals seizoen 3 vond ik het bij momenten te raar. Five en Klaus blijven voor mij de meest interessante personages. 6/10
Letterlijk 3 keer proberen mee te beginnen. Laatste keer tot aflevering 5 geraakt. Geen idee waarom deze bij mij niet klikt, want het heeft alle ingrediënten. Er is altijd wel iets dat ik liever wil zien.The Expanse beginnen kijken.