Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Dahmer... over de gelijkaardige seriemoordenaar. ik heb me er doorheen moeten worstelen in de eerste episodes. Wat een zieke, zieke geest.
Evan Peters zet als Jeffrey Dahmer wel een ijzersterke acteer prestatie neer. Toch blij dat ik het seizoen heb uitgekeken, want de laatste 3 episodes waren bijzonder sterk. Of het nu nodig was om bepaalde details zo expliciet in beeld te brengen... ik weet het niet.

From begonnen. Zit nu ergens halverwege seizoen 1 denk ik. Heeft wat Lost vibes, maar dan in een andere setting en met horror-elementen. Al bij al wel intrigerend, maar komt wel niet aan de knieën van het niveau van Lost. Het helpt ook niet dat iedereen daar vertikt met elkaar te communiceren. Ze zijn allemaal zo dom en dan heb je nog Deputy Kenny dat voor geen rekker kan acteren. Soit, ik hoop wel ergens op antwoorden en ga deze wel uitkijken, maar ik hoop niet dat ze het gaan uitmelken zoals met zovele andere shows tegenwoordig. Dat of cancelen.

Has anyone seen Victor, you know the man who has been here from the start. Yeah let's all keep ignoring this guy... Zaken als dit, daar kan ik dus steenzot van worden achter mijn TV scherm.

From begonnen. Zit nu ergens halverwege seizoen 1 denk ik. Heeft wat Lost vibes, maar dan in een andere setting en met horror-elementen. Al bij al wel intrigerend, maar komt wel niet aan de knieën van het niveau van Lost. Het helpt ook niet dat iedereen daar vertikt met elkaar te communiceren. Ze zijn allemaal zo dom en dan heb je nog Deputy Kenny dat voor geen rekker kan acteren. Soit, ik hoop wel ergens op antwoorden en ga deze wel uitkijken, maar ik hoop niet dat ze het gaan uitmelken zoals met zovele andere shows tegenwoordig. Dat of cancelen.

Has anyone seen Victor, you know the man who has been here from the start. Yeah let's all keep ignoring this guy... Zaken als dit, daar kan ik dus steenzot van worden achter mijn TV scherm.
Zitten aan seizoen 3 ondertussen. Ter info. Geen idee of ze het daarbij zullen houden. Want het compleet uitmelken, neen dank u.

The Rings of Power beginnen zien. Als je in de mindset van "dit is een leuk verhaaltje in een fantasy wereld, die bekende namen zijn toeval" begint is het best wel ok. Ook de dwerg en elvensteden zijn heel knap in beeld gebracht.

The Rings of Power beginnen zien. Als je in de mindset van "dit is een leuk verhaaltje in een fantasy wereld, die bekende namen zijn toeval" begint is het best wel ok. Ook de dwerg en elvensteden zijn heel knap in beeld gebracht.
Na 1 aflevering besloten dat dit 'm niet ging worden voor mij. Vond het op alle vlakken echt vreselijk plattekes. De Galadriel in de filmtrilogie straalde wijsheid en macht uit. Deze...not so much.

(Edit: maw: ik slaagde er dus niet in om die mindset die je beschrijft toe te passen :p)

Mayor of Kingstown S2 uitgekeken , geen idee of er nog een seizoen komt, waarschijnlijk wel, maar ik vond het wel goed.

Next, FARGO SEIZOEN 5! EINDELIJK op Streamz 🤩

Na 1 aflevering besloten dat dit 'm niet ging worden voor mij. Vond het op alle vlakken echt vreselijk plattekes. De Galadriel in de filmtrilogie straalde wijsheid en macht uit. Deze...not so much.

(Edit: maw: ik slaagde er dus niet in om die mindset die je beschrijft toe te passen :p)
Ik zie de zwakke punten in RoP ook wel, maar ik denk dat ik te begeesterd ben door de wereld van Tolkien om het niet verder te zien. Daarvoor is de nieuwsgierigheid in de vertaling van de lore te groot en soms zitten ze er wel boenk op. Er zijn uiteraard fans die net daarom wél besluiten om het niet te bekijken. En voor sommige mensen zal het nooit goed genoeg zijn.

The Perfect Couple (miniserie Netflix)

Zekers goed! 8/10. Wel raar om Dakota Fanning als een volwassen persoon te zien die zwanger (fake i know) is hierin. Ik ken die nog als klein kindje van War Of The Worlds.

Eve Hewson mag ook best gezien worden ;)
zeker haar ondergoed scene:coolbrows:

Laat ons zeggen dat het wel helpt dat mijn vriendin het goed vind en wil verder kijken :)
Zo kan ik me wel makkelijker over Galadriel de "warrior princess" zetten.

Boardwalk Empire S2-S3

Ik kan moeizaam geloven hoe relatief weinig mensen over deze serie praten gezien de kwaliteit nog verder omhoog gaat in S2 en S3. Elk seizoen vertelt tevens een arc/verhaal dat op zijn eigen staat, dus je wilt steeds verder kijken, maar ze laten u niet constant hangen op cliffhangers.

Richard Harrow is de fucking goat! :love2: Zijn ontwikkeling doorheen de serie is steeds beklijvend om te beleven. Meesterlijk gespeeld door Jack Huston. Zijn 360-noscope rampage aan het einde van S3 gaf me een van de grootste smiles die ik tijden heb gehad. Nucky, Eli, James... Ze hebben allemaal hun momenten van groei, conflict of tragedie, maar Richard voelt alsof hij een hoofdpersonage zou kunnen zijn in een eigen serie.
Awel, dat ik voor mij nu een serie waar ik zelf al enkele malen mee begonnen ben, maar geen klik mee kan vinden. Jammer wel :-/

Awel, dat ik voor mij nu een serie waar ik zelf al enkele malen mee begonnen ben, maar geen klik mee kan vinden. Jammer wel :-/
Hmmm, ik was aflevering 2/3 ook maar "half half", maar men vriendin vond het al zeer goed rond dat punt.

Toegegeven. Ondertussen klaar met S4 en halverwege S5. S4 is met voorsprong het zwakste seizoen voor mij.

Huidige ranking: S2 > S3 > S1 > S5 > S4

Zal blij zijn als we klaar zijn ermee, want dan kunnen we eindelijk aan Deadwood beginnen en de lovende commentaren hier maken me zeer enthousiast!

Hmmm... eindelijk es prison break gestart.
Pilot aflevering dus net achter de kiezen...

Kan nie zeggen dat ik overwhelmed ben? Wordt dit echt nog beter?

Terug
Bovenaan