Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een playstation hebt kan je drie maand gratis krijgen tot einde van de maand!Morgen een abonnement nemen op Apple+ denk ik voor Masters of the Air. En dan daar nog wat rondkijken en terug afsluiten.
Ik heb er ene. Bedankt voor de tip!Als je een playstation hebt kan je drie maand gratis krijgen tot einde van de maand!
Heb je Severance al gezien? Zo niet, doen!Morgen een abonnement nemen op Apple+ denk ik voor Masters of the Air. En dan daar nog wat rondkijken en terug afsluiten.
Het eerste seizoen was naar de hand van Pizzolatto en Fukunaga regiseerde alle afleveringen. Beiden hadden blijkbaar een moeilijke creatieve relatie maar doordat ze mekaar zo pushten en ook door Harrelson/McConaughey natuurlijk is het een gigantisch succes geworden.True detective S4: valt toch wat tegen voorlopig. Geen idee waarom ze zo van stijl veranderd zijn tegenover S1. Ook raar dat ze er 'supernatural' gebeurtenissen in verwerkt hebben.
Net geregistreerd, merci om het te tippen!Als je een playstation hebt kan je drie maand gratis krijgen tot einde van de maand!

Ik vind het heel raar dat zoveel mensen denken dat Shameless lacht met wokeness. Enerzijds was woke toen de serie begon absoluut geen ding, anderzijds is het zeer duidelijk dat de serie een heel progressief linkse onderstroom heeft. Ze lachen daarnaast ook nog eens met alles...Heb Shameless (US) afgekeken. Zoals ik al eerder zei vind ik deze serie super, om meerdere redenen. Soms is het supergrappig, soms ook schrijnend. Heerlijk ook hoe deze serie soms tegen de schenen schopt van wokeness en dergelijke.
Ik heb net aflevering 1 gezien en vond het idd enorm tegenvallen qua actie. Blijft het heel de serie zo traag of wordt het toch iets meer? Ik verwacht geen constante fights met monsters, maar het was wel heel weinig nuMonarch: Legacy Of Monsters
Nog wel cava al had ik wel wat méér actie verwacht.
Méér gaat het niet worden. De scenes met monsters zijn schaars dus meer blabla.Ik heb net aflevering 1 gezien en vond het idd enorm tegenvallen qua actie. Blijft het heel de serie zo traag of wordt het toch iets meer? Ik verwacht geen constante fights met monsters, maar het was wel heel weinig nu