Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en the best is yet to come3e keer dat ik the office (US) een kans geef en nu klikt het eindelijkseizoen 1 & 2 zijn er net doorgejaagd, ik kijk al uit naar de rest
![]()

Zeker ook eens 'The little drummer girl' proberen, ook een tv serie naar een boek van John Le Carré.The Night Manager
Serie van 6 afleveringen van net geen uurtje. De eerste helft is gezapig, maar vermakelijk en zeker niet “top of the line”. De tweede helft duwen ze de gaspedaal wat in en wordt het stukken beter en ook gewoon een goede finale. Nog steeds niet “best of the best”, maar wel van genoten (zeker met Hugh Laurie als English bad guy).
Deze morgen aflevering 7 gekeken.Hijack Ik ben ook met deze serie bezig maar de serie kan enkel zo lang duren omdat er sommigen domme fouten (blijven) maken. Visueel ziet het er goed uit maar al de "acties" heb je al eens in andere films of series gezien, dus erg vernieuwend is het niet..
De fantastische elementen zijn waarschijnlijk teruggeschroefd om het meer toegankelijk te maken voor de casual viewer.Waar (legaal) te zien?Yellowjackets S2
Geen flauw ideeWaar (legaal) te zien?

na de talloze lofbetuigingen verwachtte ik omvergeblazen te worden, maar ik vind het gewoon middelmatig. Belangrijk detail wel is dat detectives mij niet liggen.Ik was heel aangenaam verrast door deze serie. Ben al aan het wachten op S2.Begonnen met Reacher op Prime. Gespierde kerel met een special forcesverleden komt in een idyllische Amerikaanse small town en raakt daar betrokken in een spiraal van intriges en moorden. Dat soort verhaallijnen hebben we al vaker gezien met hier en daar wat variaties, de ene al wat beter dan de andere. Tot dusver is deze al wat beter dan de andere. Call me intrigued. Koffie heb ik wel bij de hand, maar geen peach pie. Nog niet.
Puur uit nieuwsgierigheid: hebt ge veel detective-series in het verleden gezien? In het ouderlijk huis stond altijd Flikken, Baantjer, Zonestad, etc etc op en dacht dat k nooit nog een politie/detective-reeks wou zien als ik eenmaal op men eigen woonde, maar true detective is de enige uitzondering. Misschien dat ik ook nog Luther probeer, maar khoor af en toe dat het lang niet zo sterk is.True Detective seizoen 1
Ik weet dat ik waarschijnlijk zeer eenzaam ga zijn met deze mening, maar ik vind dit precies wat overroepenna de talloze lofbetuigingen verwachtte ik omvergeblazen te worden, maar ik vind het gewoon middelmatig. Belangrijk detail wel is dat detectives mij niet liggen.