Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan geeft ergens niet waar ge op hoopte. Althans gaat een andere richting op. Blijft wel een goede serie.Silo vond ik eerder matig. De eerste afleveringen zijn leuk maar na aflevering 3 was het toch een pak minder voor mij.
Ik vond het ook maar pover en ben ook niet verder geraakt dan de 1ste aflevering.Begonnen met FUBAR maar na een kwartier afgezet. Dit werkt niet voor mij. Actie trekt op geen hol, de humor komt héél geforceerd over en zelfs een Arnold die bollekes drinkt overtuigt me niet.

Ook net gezien en heb exact dezelfde commentaar. Heel goede serie maar inderdaad jammer dat s3 en 4 niet het niveau van 1 en 2 halen.Jack Ryan (S1-4) volledig erdoor gejaagd. Seizoen 1 en 2 zijn ijzersterk, maar vanaf seizoen 3 zakt het niveau wel een heel stuk. Voor mij voornamelijk omdat de immersie verloren gaat: seizoen 1 en 2 hanteert effectief andere talen dan het Engels (Arabisch, Frans, Spaans, …), terwijl er in seizoen 3 van dat Engels met Russisch haar erop wordt gesproken. In seizoen 4 wordt het op een bepaald moment zelfs benoemd dat het wel zot is dat een jong meisje uit Myanmar zo goed Engels kan... Seizoen 4 voelde ook heel gerusht aan met de 6 afleveringen i.p.v. 8 (maar de finale maakte wel wat goed).
Op naar de volgende serie: ofwel The Expanse ofwel terug eens abonneren op Apple TV+, want daar heb ik ook nog wat schade in te halen.
Staan die intussen al op Disney+ in België?X men the animated series: seizoen 1 tot en met 4 echt goed met 3 als hoogtepunt. 5 vond ik dan weer tegenvallen
Nee helaas niet. Was aantal maanden in Zwitserland waar het wel op + staat en zo bekekenStaan die intussen al op Disney+ in België?
Inderdaad wat tegenvallend dat seizoen 4.Jack Ryan (S1-4) volledig erdoor gejaagd. Seizoen 1 en 2 zijn ijzersterk, maar vanaf seizoen 3 zakt het niveau wel een heel stuk. Voor mij voornamelijk omdat de immersie verloren gaat: seizoen 1 en 2 hanteert effectief andere talen dan het Engels (Arabisch, Frans, Spaans, …), terwijl er in seizoen 3 van dat Engels met Russisch haar erop wordt gesproken. In seizoen 4 wordt het op een bepaald moment zelfs benoemd dat het wel zot is dat een jong meisje uit Myanmar zo goed Engels kan... Seizoen 4 voelde ook heel gerusht aan met de 6 afleveringen i.p.v. 8 (maar de finale maakte wel wat goed).
Op naar de volgende serie: ofwel The Expanse ofwel terug eens abonneren op Apple TV+, want daar heb ik ook nog wat schade in te halen.