Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Silo vond ik eerder matig. De eerste afleveringen zijn leuk maar na aflevering 3 was het toch een pak minder voor mij.
Dan geeft ergens niet waar ge op hoopte. Althans gaat een andere richting op. Blijft wel een goede serie.

Snowfall op Disney.
Heerlijke 80's, LA, Drugs & politics vibe...
Zeer straffe acteerprestaties ook. Vooral Damson Idris. Die dan nog über brit blijkt te zijn. :oink:

In een week tijd alles van Sex Education uitgekeken. Zeer verslavende serie die enorm leuk wegkijkt vind ik, niet gedacht dat ik dat zo tof zou vinden om te volgen. Bepaalde scènes vond ik zelf enorm ontroerend en werd ik zelf een beetje emotioneel van. En dat heb ik nochtans niet zo heel snel bij series. Straf hoe je bij momenten je zo kunt inleven in de situaties/emoties van fictieve personages. Hebben ze goed gedaan, sterke serie.

Kijk al uit naar seizoen 4, gelukkig hoef ik daar niet te lang op te wachten.

Maeve & Otis of toch Ruby & Otis als Endgame? Ben benieuwd wat ze gaan doen. Op Reddit bv. zijn er echt twee duidelijk kampen met hun voorkeuren, leuk wel om die discussies te lezen. Op dit moment ben ik eerder neutraal denk ik, ik zou met beiden wel kunnen leven.

Ik vond wel dat er op het einde iets te veel personages waren met hun eigen verhaallijnen. Die van Dr. Groff/Maureen en ook Jackson/Cal konden mij dan weer niet echt boeien.

The Boys

Ondertussen seizoen 2 en 3 helemaal uitgekeken.
Seizoen 2 begon wat zwakjes maar vanaf episode 5 begon het toch weer te beteren en eindigde het heel sterk.
Seizoen 3, shit, echt goed. Ik was wat twijfelachtig of die story arc met Soldier Boy wel interessant zou zijn, maar daar zaten toch geweldig veel interessante twists en turns in om het spannend en bij wijlen ronduit episch te maken.
Het enige jammere is het typische zeemzoete einde met personages die het toch overleven.

Ze compleet Homelander vergeten? Het hele doel van het seizoen was om Homelander uit te schakelen, maar op't einde vliegt Homelander gewoon doodleuk rond zonder problemen en The Boys gaan zich focussen op Neumann. Geen melding meer van Homelander rustig houden, terwijl er op dat vlak gewoon niks veranderd is. Vreemd.

Good Omens S1

David Tennant-crush intensifies. :love2:
Ik had het boek al gelezen en was ook heel blij dat Neil Gaiman bij de vertaling naar het scherm aan het roer zat. Heel erg benieuwd naar seizoen 2.

Begonnen met FUBAR maar na een kwartier afgezet. Dit werkt niet voor mij. Actie trekt op geen hol, de humor komt héél geforceerd over en zelfs een Arnold die bollekes drinkt overtuigt me niet.

Begonnen met FUBAR maar na een kwartier afgezet. Dit werkt niet voor mij. Actie trekt op geen hol, de humor komt héél geforceerd over en zelfs een Arnold die bollekes drinkt overtuigt me niet.
Ik vond het ook maar pover en ben ook niet verder geraakt dan de 1ste aflevering.

Het eerste seizoen van Only murders in the building uitgekeken. Leuke whodunnit, met momenten misschien iets te flauwe humor die daardoor dan toch weer grappig wordt.

Ideaal ook, die afleveringen van een half uurtje. Benieuwd naar S2.

Succession S4, Barry, Yellow Jackets, Ted Lasso... Allemaal afgewerkt. Paar moooie afsluiters, paar waar ik uitkijk naar volgend seiyoen. Een voor een goeie series met succession toch wel als uitschieter van de hoop. YJ geeft mij Lost vibes (wat goed is) maar dan wel met het verschil dat ik het gevoel heb dat de schrijvers weten waar naartoe te werken.

Ga nu beginnen met Shrinking en Only murders. Deye al paar keer zien voorbij komen en trailers spreken mij aan.
Als er nog aanraders zijn, laat maar komen. Ik zit beetje in serie zwart gat en heb nog 4 weken verlof. Met dit weer voel ik mij niet schuldig hele dag achter tv te kruipen :D

Jack Ryan (S1-4) volledig erdoor gejaagd. Seizoen 1 en 2 zijn ijzersterk, maar vanaf seizoen 3 zakt het niveau wel een heel stuk. Voor mij voornamelijk omdat de immersie verloren gaat: seizoen 1 en 2 hanteert effectief andere talen dan het Engels (Arabisch, Frans, Spaans, …), terwijl er in seizoen 3 van dat Engels met Russisch haar erop wordt gesproken. In seizoen 4 wordt het op een bepaald moment zelfs benoemd dat het wel zot is dat een jong meisje uit Myanmar zo goed Engels kan... Seizoen 4 voelde ook heel gerusht aan met de 6 afleveringen i.p.v. 8 (maar de finale maakte wel wat goed).

Op naar de volgende serie: ofwel The Expanse ofwel terug eens abonneren op Apple TV+, want daar heb ik ook nog wat schade in te halen.

Jack Ryan (S1-4) volledig erdoor gejaagd. Seizoen 1 en 2 zijn ijzersterk, maar vanaf seizoen 3 zakt het niveau wel een heel stuk. Voor mij voornamelijk omdat de immersie verloren gaat: seizoen 1 en 2 hanteert effectief andere talen dan het Engels (Arabisch, Frans, Spaans, …), terwijl er in seizoen 3 van dat Engels met Russisch haar erop wordt gesproken. In seizoen 4 wordt het op een bepaald moment zelfs benoemd dat het wel zot is dat een jong meisje uit Myanmar zo goed Engels kan... Seizoen 4 voelde ook heel gerusht aan met de 6 afleveringen i.p.v. 8 (maar de finale maakte wel wat goed).

Op naar de volgende serie: ofwel The Expanse ofwel terug eens abonneren op Apple TV+, want daar heb ik ook nog wat schade in te halen.
Ook net gezien en heb exact dezelfde commentaar. Heel goede serie maar inderdaad jammer dat s3 en 4 niet het niveau van 1 en 2 halen.

Inderdaad wat tegenvallend dat seizoen 4.
De eerste 2 vond ik dan wel weer goed maar het laatste seizoen word te snel afgehaspeld.

Terug
Bovenaan