Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eindelijk Ted Lasso uitgekeken. Spijt me wel enorm dat het gedaan is :( Wat een heerlijke reeks.
Trouwens lang gewacht met S3 te kijken omdat iedereen dat hier zo slecht vond, maar ik vond de serie eigenlijk de hele tijd sterk tot het einde.
Enkel de hele story arc van
Nate
was wel heel lauw uitgewerkt.
 
Was op het einde van het tweede seizoen.
Ik heb gehoord dat ze die scene geschrapt hebben, en enkel als een encrypted extra gaan releasen voor de season 3 dvd, maar alleen de versie die in de hele collection box zit.
 
Ik heb gehoord dat ze die scene geschrapt hebben, en enkel als een encrypted extra gaan releasen voor de season 3 dvd, maar alleen de versie die in de hele collection box zit.
Die wordt unlocked als je alle seizoenen bekijkt na elkaar en dan op reverse terug. Voor de 4K versie moet je blijkbaar je elke keer Zendaya een pruillip maakt een selfie sturen naar @utred .
 
Die wordt unlocked als je alle seizoenen bekijkt na elkaar en dan op reverse terug. Voor de 4K versie moet je blijkbaar je elke keer Zendaya een pruillip maakt een selfie sturen naar @utred .
Neenee, dat reverse kijken is maar een fabeltje, ondertussen al lang debunked. En zeg nu zelf, hoe belachelijk zou dat zijn?
Er is wel een quiz met vragen over de eerste 2 seizoenen. Verkeerd antwoorden is een auto-lock-out.

Nu bon, ik heb eigenlijk maar 1 vraag: Welke lip is dat die moet pruilen?
 
The Winter King is toch wel al één van de betere series in z'n genre die ik in een tijdje heb gezien. Nog beter dan The Last Kingdom tot nog toe vind ik.
Ik zit nu aan aflevering 5 en ik snap niet hoe dit beter is dan the last kingdom tbh... the last kingdom was ok maar dit is (tot waar ik zit) toch echt brak... wtf
 
Ik zit nu aan aflevering 5 en ik snap niet hoe dit beter is dan the last kingdom tbh... the last kingdom was ok maar dit is (tot waar ik zit) toch echt brak... wtf

Het leek in het begin beter te worden dan TLK, maar hoe meer ik naar het einde van het eerste seizoen kwam, hoe slechter het idd begon te worden.
Nog altijd wel een relatief goede serie imo, maar er gebeurt gewoon weinig in.
 
Blood of Zeus tweede seizoen uitgekeken.

Animatie is top, maar het verhaal kabbelt teveel en is niet afgerond, dus op dat vlak minder dan het eerste seizoen imo. Beetje zelfde probleem als de latere seizoenen van Castlevania (maar man, hoe goed was die serie niet).
 
Invincible

2 Seizoenen
Veel de hemel in geprezen, maar ik vond het maar matig, tbh. 't is wel eens interessant om de menselijke kant achter de superhero's ook te zien, maar voor de rest....

Veel gore, maar bij momenten vrij kiddy dialogen (sommige villains zijn echt zwak geschreven).
en heel superhelden waar ge niks mee hebt, en waar ge u afvraagt waarom ze nu precies super zijn.

en Invincible zelf is misschien moeilijk om te doden, maar die krijgt zo veel slaag, en wint zo weinig battles, dat hij zeker wel vincible is, imo.

en ook characters die in S2 een volledige U-bocht maken "want het is nu al een paar maand geleden". euh, ok.
 
Ripley

Pareltje!
Al vind ik de keuze voor het in zwart/wit weer te geven geslaagd, soms mistte ik toch de mooie kleuren van Italië.
Zat hetzelfde te denken met regelmaat. Anderzijds is het zelfs met de beperking van zwart/wit een overtuigend reclamespot voor Italië. :D
 
Scavengers Reign


Denk niet dat ik deze hier al heb zien passeren. Wat een absoluut klein meesterwerk is dat. De creativiteit druipt echt van het scherm en de makers hebben echt een wereld en ecosysteem gecreëerd om vingers van af te lekken. Alles voelt vernieuwend en fris aan. De animatie op zich doet zijn werk, maar verwacht geen Kimi no nawa of Attack on titan. Er wordt hier precies met een minder budget gewerkt, maar dat doet niets af van de kwaliteit voor mij.

Ik snap echt niet dat deze blijkbaar compleet over ieders hoofd is gegaan, maar als je een avondje tijd hebt en je bent into Sci-Fi, niet twijfelen en deze gewoon opzetten. Ik heb het in een zitting erdoor gesleurd omdat ik zo gefascineerd was wat ze op het scherm toverde.
 
Voor mij was het wat komedie de afgelopen dagen: enorm genoten van en hartelijk gelachen met We Are Lady Parts. In het eerste seizoen volgen we een brave Indische (of Pakistaanse?) jongedame die tijdens haar zoektocht naar een echtgenoot plots meedoet aan een auditie voor lead gitaar in de punkband Lady Parts. k kijk al uit naar het tweede seizoen. Verplicht voer voor @Kid_C
 
Voor mij was het wat komedie de afgelopen dagen: enorm genoten van en hartelijk gelachen met We Are Lady Parts. In het eerste seizoen volgen we een brave Indische (of Pakistaanse?) jongedame die tijdens haar zoektocht naar een echtgenoot plots meedoet aan een auditie voor lead gitaar in de punkband Lady Parts. k kijk al uit naar het tweede seizoen. Verplicht voer voor @Kid_C
Waar te bekijken?
 
Terug
Bovenaan