Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Justified uitgekeken.

Na seizoen 1 dacht ik te stoppen want dat was echt niet goed. Maar blij dat ik doorgezet heb want vanaf seizoen 2 verandert de serie van een procedural naar een reeks met een seizoens arch en wordt het een stuk beter.

Raylan Givens (een geweldige Timothy Olyphant) moet wel een van de meest badass personages ooit zijn en Raylan VS Boyd Crowder (een al even geweldige Walton Goggins) beste protagonist-antagonist combo.
 
Justified uitgekeken.

Na seizoen 1 dacht ik te stoppen want dat was echt niet goed. Maar blij dat ik doorgezet heb want vanaf seizoen 2 verandert de serie van een procedural naar een reeks met een seizoens arch en wordt het een stuk beter.

Raylan Givens (een geweldige Timothy Olyphant) moet wel een van de meest badass personages ooit zijn en Raylan VS Boyd Crowder (een al even geweldige Walton Goggins) beste protagonist-antagonist combo.
Wij zijn mid seizoen 1 gestopt met kjjken (allezjah niet bewust gestopt, gewoon even andere dingen beginnen zien). Blij te horen dat het de moeite is om verder te zien.
Ik heb ook wel een massive non-gay boner voor zowel Olyphant als Goggins, dus dat helpt wel.
 
Euphoria S1 E1.

euhm... tjah. wat is me dat eigenlijk voor iets.
Hoe de jeugd er aan toe is, anno 2023 in USA ? tja dat weten we toch wel , en is wat in lijn met de verwachtingen zeker?

Ik vind het allemaal niet erg boeiend. ik had me voorgenomen het hele seizoen te bekijken, maar ik denk te stoppen na deze eerste episode.

drank drugs en sex , in de jeugd van USA. tja. erg boeiend is me dit niet echt. Of wordt het nog echt diepgaander?
 
Euphoria S1 E1.

euhm... tjah. wat is me dat eigenlijk voor iets.
Hoe de jeugd er aan toe is, anno 2023 in USA ? tja dat weten we toch wel , en is wat in lijn met de verwachtingen zeker?

Ik vind het allemaal niet erg boeiend. ik had me voorgenomen het hele seizoen te bekijken, maar ik denk te stoppen na deze eerste episode.

drank drugs en sex , in de jeugd van USA. tja. erg boeiend is me dit niet echt. Of wordt het nog echt diepgaander?
Als er iets is dat je wat meer kans moet geven dan 1 aflevering, is het wel HBO.
 
Justified uitgekeken.

Na seizoen 1 dacht ik te stoppen want dat was echt niet goed. Maar blij dat ik doorgezet heb want vanaf seizoen 2 verandert de serie van een procedural naar een reeks met een seizoens arch en wordt het een stuk beter.

Raylan Givens (een geweldige Timothy Olyphant) moet wel een van de meest badass personages ooit zijn en Raylan VS Boyd Crowder (een al even geweldige Walton Goggins) beste protagonist-antagonist combo.

Wij zijn dit ook beginnen kijken. Helemaal ons ding, ik had een klein beetje Banshee vibes. Op prime lopen de subs wel niet helemaal juist, op Disney wel perfect.
 
Euphoria S1 E1.

euhm... tjah. wat is me dat eigenlijk voor iets.
Hoe de jeugd er aan toe is, anno 2023 in USA ? tja dat weten we toch wel , en is wat in lijn met de verwachtingen zeker?

Ik vind het allemaal niet erg boeiend. ik had me voorgenomen het hele seizoen te bekijken, maar ik denk te stoppen na deze eerste episode.

drank drugs en sex , in de jeugd van USA. tja. erg boeiend is me dit niet echt. Of wordt het nog echt diepgaander?
Het helpt om het als satire te zien ;)
 
Vergeet niet dat Euphoria een tiener drama serie is eh mannen, gemaakt over en voor die doelgroep.
Dat we dat op BG - een platform vol 30 a 40jarige buffels - niet zo geweldig vinden is... normaal. Ge zijt het target audience niet.
Maar bekijk het als uw hormoon gevulde 18-jarige, en ge zou mogelijks wel mee zijn geweest.
 
Vergeet niet dat Euphoria een tiener drama serie is eh mannen, gemaakt over en voor die doelgroep.
Dat we dat op BG - een platform vol 30 a 40jarige buffels - niet zo geweldig vinden is... normaal. Ge zijt het target audience niet.
Maar bekijk het als uw hormoon gevulde 18-jarige, en ge zou mogelijks wel mee zijn geweest.

Ik moet zeggen dat de madam en ik 30+ers met veel plezier gekeken hebben en al uitkijken naar volgend seizoen. Zendaya kan een pakske acteren en Sydney haar rondingen doen ook geen slecht.
 
Vergeet niet dat Euphoria een tiener drama serie is eh mannen, gemaakt over en voor die doelgroep.
Dat we dat op BG - een platform vol 30 a 40jarige buffels - niet zo geweldig vinden is... normaal. Ge zijt het target audience niet.
Maar bekijk het als uw hormoon gevulde 18-jarige, en ge zou mogelijks wel mee zijn geweest.
Niet helemaal mee eens. Ik ben 39 en heb mij hier niet te oud voor gevonden. Wij zijn wel jong van geest :unsure:
 
Het is niet omdat het een tienerserie is dat het niet gesmaakt kan worden door niet-tieners. Of misschien beter gezegd: je hebt tienerseries die een bakvisniveau hebben en je hebt tienerseries die een culturele meerwaarde hebben.
 
:oi22:

(edit: ik heb effectief daarmee gespeeld als klein manneke, bleken uitstekende rossen te zijn om Turtles op te laten rijden. Maar tot daar de ernst van het bericht)
Mijn Turtles hadden de Barbie Mansion. Ze waren niet content met de Ghostbusters toren.
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan