Er bestaat ook een grote groep bronies, maar My Little Pony blijft toch echt een kinderserie gericht op meisjes hoor.
Ga je leugens ergens anders verkondingen wappie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat ook een grote groep bronies, maar My Little Pony blijft toch echt een kinderserie gericht op meisjes hoor.
Gast, ik heb jarenlang met My Little Pony gespeeld als kind, en ik ben SUPER MANNELIJK.Zeg ik ook nergens. Maar het blijft wel een tiener serie gemaakt voor een bepaald target audience.
Oprecht: Not sure if serious?Gast, ik heb jarenlang met My Little Pony gespeeld als kind, en ik ben SUPER MANNELIJK.

Zeg ik ook nergens. Maar het blijft wel eentienermeisjes kinder serie gemaakt voor een bepaald target audience.
Oprecht: Not sure if serious?![]()

Mijn Turtles hadden de Barbie Mansion. Ze waren niet content met de Ghostbusters toren.
(edit: ik heb effectief daarmee gespeeld als klein manneke, bleken uitstekende rossen te zijn om Turtles op te laten rijden. Maar tot daar de ernst van het bericht)
Wat een heerlijke reeks.
Yep. Vond het meer dan behoorlijk.Iemand ooit de serie twisted metal gezien?
![]()
ik kijk alvast niet meer verder met Euphoria. Of zien we nog Zeldana naakt in de serie![]()
Was op het einde van het tweede seizoen.In de laatste aflevering van het eerste seizoen zie je Zendaya's Rue in al haar naakte puurheid ja.
Ik heb gehoord dat ze die scene geschrapt hebben, en enkel als een encrypted extra gaan releasen voor de season 3 dvd, maar alleen de versie die in de hele collection box zit.Was op het einde van het tweede seizoen.
Die wordt unlocked als je alle seizoenen bekijkt na elkaar en dan op reverse terug. Voor de 4K versie moet je blijkbaar je elke keer Zendaya een pruillip maakt een selfie sturen naar @utred .Ik heb gehoord dat ze die scene geschrapt hebben, en enkel als een encrypted extra gaan releasen voor de season 3 dvd, maar alleen de versie die in de hele collection box zit.
Neenee, dat reverse kijken is maar een fabeltje, ondertussen al lang debunked. En zeg nu zelf, hoe belachelijk zou dat zijn?Die wordt unlocked als je alle seizoenen bekijkt na elkaar en dan op reverse terug. Voor de 4K versie moet je blijkbaar je elke keer Zendaya een pruillip maakt een selfie sturen naar @utred .
Ik zit nu aan aflevering 5 en ik snap niet hoe dit beter is dan the last kingdom tbh... the last kingdom was ok maar dit is (tot waar ik zit) toch echt brak... wtfThe Winter King is toch wel al één van de betere series in z'n genre die ik in een tijdje heb gezien. Nog beter dan The Last Kingdom tot nog toe vind ik.
Ik zit nu aan aflevering 5 en ik snap niet hoe dit beter is dan the last kingdom tbh... the last kingdom was ok maar dit is (tot waar ik zit) toch echt brak... wtf