Ik ken meer mensen die het niet hebben volgehouden tot het einde dan wel (incl. mezelf).Ik denk dat veel mensen gewoon salty waren omdat ze het einde niet snapten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken meer mensen die het niet hebben volgehouden tot het einde dan wel (incl. mezelf).Ik denk dat veel mensen gewoon salty waren omdat ze het einde niet snapten![]()
Plooiers!Ik ken meer mensen die het niet hebben volgehouden tot het einde dan wel (incl. mezelf).

Ferry: De Serie
Begint goed maar het einde toe is het wat voorspelbaar.
Vond ik ook een geweldige serie.Watchmen
Lang geleden dat ik zo'n goede serie gezien had. Muziek, personages, verhaal. Top!
Ik miste misschien alleen een beetje de sterkte wel van de personages. In de film lieten ze wel uitschijnen dat elke personage op peak human sterkte was. Zie de vechtscene van owl en adrian of siren. Als die een stamp gaven dan vloog er ene toch wel een meter of 2 ver. Maar voor de rest, top.Vond ik ook een geweldige serie.
Die voorlaatste episode, A God Walks into Abar, zal me nog lang bijblijven (samen met nog een aantal anders scènes uiteraard).
Misschien wel één van de beste afleveringen die ik ooit gezien heb, tout court.
).Net de 3de aflevering gezien.Bodies (Netflix) uitgekeken, die was wel goed!
Net de 3de aflevering gezien.
Zeer intrigerend en ga het zeker uitkijken.
Wel beetje hit & miss qua stijl.
De toekomst ziet er een pak minder overtuigend uit dan de andere timelines. Die product placement van Renault was allesbehalve subtiel.
Ik heb ook een afkeer gekregen van een 'toekomststijl' waarin alles gebeurt in grote ruimtes die alleen maar uit glas bestaan. Nogal cliché en ongeïnspireerd vind ik.
Kan ik me wel in vinden eigenlijk! Al is dat laatste natuurlijk een beetje eigen aan fictie, je kan dezelfde bedenking ook maken bij veel andere series (laat staan soaps). Niet vergeten dat er ook een heleboel juryleden met een "saai" leven zijn, maar die komen gewoon niet aan bod uiteraard.De Twaalf (S2) uitgekeken. We keken elke aflevering toch echt uit naar de volgende, dus dat zat wel goed.
Dat de vader niets gedaan had was al snel duidelijk, dat het bij Julie meer dan een ongeluk was ook. Richting de laatste afleveringen heeft mijn vrouw ook meermaals naar de stiefzus gewezen, maar we wezen dat dan telkens af omdat het bij de haren getrokken leek met de info die we kregen. Dus het einde voelt toch een beetje lame aan.
De subplots vond ik op zich niet slecht uitgewerkt, maar ik vond ze wat te veel. Zowel in screentime, waarbij ze afleiden van het hoofdplot (dat spannender en boeiender is), maar ook qua thematieken. Een beetje overdadig qua tragedie, die levens van de juryleden ...
Ondertussen uitgekeken. Ik vond het wel sterk.Net de 3de aflevering gezien.
Zeer intrigerend en ga het zeker uitkijken.
Wel beetje hit & miss qua stijl.
De toekomst ziet er een pak minder overtuigend uit dan de andere timelines. Die product placement van Renault was allesbehalve subtiel.
Ik heb ook een afkeer gekregen van een 'toekomststijl' waarin alles gebeurt in grote ruimtes die alleen maar uit glas bestaan. Nogal cliché en ongeïnspireerd vind ik.
, blij dat ze daar toch niet mee overdreven hebben.
.