TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

I feel you! Mijn dochter is al sinds donderdag ziek met een dubbele oorontsteking: 4 dagen op rij wakker om 5.30u en ‘s nachts uiteraard ook een paar keer. Ben een zombie nu 😶.
Gewoon voor het slapen gaan een glas jenever laten drinken en ze daarna in je tuinhuis zetten.
Gegarandeerd geen last van dan.


Ben trouwens begonnen aan ‘slasher’.
Ik had er weinig verwachtingen van, maar is eigenlijk beste vermakelijk.
Met wel enkele zeer expliciete moordscènes.
 
Seizoen 3 van For All Mankind achter de rug. Na een sterk vervolg op een goed eerste seizoen vond ik deze wat teleurstellend en wat in herhaling vallen. Sommige plotlijnen vond ik niet interessant en onvoldoende uitgewerkt. Bovendien vond ik het wat anachronistisch, maar voor de historische setting van 1992 vond ik dat de technologie er behoorlijk geavanceerd uitzag. Ik denk dan aan de video phones waarmee geregeld gebeld wordt, de flatscreen computerschermen in de controlekamers en de UI die daarop te zien is en zo nog een paar zaken. Ik had in ieder geval geen gevoel dat we ons in de jaren '90 bevonden, zelfs het gebruik van Smashing Pumpkins e.d. op de soundtrack kon dat niet verhelpen.
 
Nieuw seizoen van Fauda
Was wel verrast dat de serie zich ook in molenbeek afspeelt.. niet echt een positief beeld voor brussel/België.
 
Viewpoint: redelijk van genoten. Goed acteerwerk en tempo en het zit wel goed ineen. Enkel het einde was ietsje minder en licht voorspelbaar.
 
Z-Nation. 1 aflevering gezien, maar het overtuigt me niet. Wordt het beter? Voelt allemaal wat cheap aan.
Z-Nation is een parodie op het zombiegenre. Het eerste seizoen is nog conventioneel maar het wordt steeds absurder en komischer.

Als je de eerste aflevering niet kan uit zitten denk ik niet dat je het vervolg goed zal vinden. Je kan beter kijken naar The Last of Us of Kingdom voor beter zombie-materiaal.
 
Z-Nation is een parodie op het zombiegenre. Het eerste seizoen is nog conventioneel maar het wordt steeds absurder en komischer.

Als je de eerste aflevering niet kan uit zitten denk ik niet dat je het vervolg goed zal vinden. Je kan beter kijken naar The Last of Us of Kingdom voor beter zombie-materiaal.
Dan weet ik niet of ik het nog verder ga zien. The Last of Us is wel een heel ander kaliber.

Gisteren ook de eerste aflevering van La Brea gezien. Ik ben een sucker voor tijdreisverhalen, maar ik vond dit toch wel behoorlijk rommelig. Het concept spreekt me wel aan: gooi x aantal hedendaagse mensen in de pre-historie en kijk hoe ze daarmee omgaan. Maar de hoeveelheid clichés op 40 minuten vond ik iets teveel van het goede.
 
Dark uitgekeken.

Seizoen 1 was echt top, helemaal hooked. Seizoen 2 al wat minder maar nog te doen. Seizoen 3 echt bijna 8 afleveringen lang moeten doorworstelen tot het einde. Gebeurde echt niks spannend meer. Had hier gelezen dat het einde echt goed was, maar vond het toch teleurstellend. Echt zo een complexe serie met dan eigenlijk een heel simpel einde. Had er veel meer van verwacht.
 
Haha ik heb Dark ook net uitgekeken en kom tot zowat dezelfde conclusie.
Ik vond seizoen 3 niet per se saai, maar het werd een beetje te "convoluted" voor zijn eigen goed, en ik bleef op mijn honger zitten, want ik verwachtte een apotheose van jewelste, maar dat was het voor mij niet.
 
Heb de 3-delige docu-serie "Murky Skies" gezien over de vliegtuigcrash in de Bijlmer. Zeer interessant en waanzinnig tegelijkertijd.
 
't is wel opvallend, ik had er nooit van gehoord, en ineens kreeg ik daar reels van op FB en Insta. en nu staat dat ineens op Netflix.
 
Terug
Bovenaan