(Welke) Robotmaaier ?

Had nog niet van zo'n kabeltester gehoord. Heb hier ook een heel stuk draad losgemaakt om te controleren waar ik de draad doorgesneden had met de verticuteermachine. Zo'n kabeltester lijkt me dan wel handiger.
 
Hier ook maar was ni slim... heeft zich al een paar keer vastgereden in de vochtige ondergrond en serieuze putten staan pattineren.
 
Hier net onze zitmaaier te koop gezet wegens de robot. Onze gsm staat ni stil, hebben al mensen die er vanavond nog wouden omkomen :laugh:

We gaan dinsdag een bezoekdag houden denk ik en ze laten opbieden, wtf? :laugh:
 
Ik heb me net een tweedehands Landroid Worx 500 gekocht, wel nog niet iin werking gekregen, want blijft zeggen, draad ontbreekt lol, moet mij er nog eens aan toe zetten om te zien waar het probleem zit, want de draad ligt wel degelijk goed, en is niet kapot.
 
Ik heb me net een tweedehands Landroid Worx 500 gekocht, wel nog niet iin werking gekregen, want blijft zeggen, draad ontbreekt lol, moet mij er nog eens aan toe zetten om te zien waar het probleem zit, want de draad ligt wel degelijk goed, en is niet kapot.
Slecht contact met het laadstation?

 
Ik heb een LandXCape, maar dat is niet meer dan de goedkope versie van de Worx Landroid en die werkt dus op dezelfde manier. Die rijdt inderdaad eerst wat achteruit om dan schuin weg te rijden. Wist ik zelf niet bij het maken van het huisje, dus bij ons rijdt die tegen de kant van het huisje tot die buiten is. 😁

Maar om je vraag te beantwoorden. Die vrije ruimte die ze aanraden hebben wij ook niet vrijgelaten (om het laadstation zo dicht mogelijk tegen het stopcontact te zetten) en hij rijdt perfect in en uit het laadstation. Eens in de zoveel tijd rijdt die wel uit om enkel de kanten te maaien en dan volgt die volgens mij meteen de draad in plaats van schuin uit te rijden. Dat laatste heb ik zelf nog wel niet gezien omdat ik nog slaap wanneer hij uitrijdt, dus kan het niet met 100 procent zekerheid zeggen.
Nog steeds content van de LandXape LX790?
 
Dacht ik dus eerst ook, toen een stuk draad genomen, lus gemaakt, en hij zei het nog. Maar ik denk eerlijk gezegd gewoon dat mn laadstation niet goed gepositioneerd stond
Ook checken of je laadstation effectief wel werkt. Had ik net voor..
 
Nog steeds content van de LandXape LX790?

Heel tevreden. Voor die prijs kan je geen betere robotmaaier vinden volgens mij.

Zou deze alleen wel in Duitsland kopen als je een bedrijfswagen moest hebben of dicht bij de grens moest wonen. Kost in de OBI maar 300 euro als je je inschrijft op de nieuwsbrief (dan krijg je 10 percent korting).:

Bij Hubo heb je een vergelijkbaar model voor 400 euro, maar geen idee wat het verschil is met de LX790:
 
Dacht ik dus eerst ook, toen een stuk draad genomen, lus gemaakt, en hij zei het nog. Maar ik denk eerlijk gezegd gewoon dat mn laadstation niet goed gepositioneerd stond
Zou kunnen dat uw voeding het opgeeft. Dat had ik bij mijn landroid ook voor. Ik zat dan wel met een random flitsend groen lampje. Was nog onder garantie en ze hebben nieuwe voeding verzonden. Effe uitmeten, zou constant 24V moeten zijn en niet fluctueren van 0.5V naar 24V
 
Terug
Bovenaan