Welke parfum draag je?

Dat denk ik ook.
Anders zou het wel erg zijn. Stel u voor dat je een parfum koopt en iemand heeft die al eens getest maar teruggebracht.
 
Armani Emporio Diamonds

Binnenkort eens afwisselen met de Armani Acqua Dio Gio Eau de Parfum, rook heel lekker.

Vroeger de gewone eau de toilette daarvan gebruikt.
 
Armani Emporio Diamonds

Binnenkort eens afwisselen met de Armani Acqua Dio Gio Eau de Parfum, rook heel lekker.

Vroeger de gewone eau de toilette daarvan gebruikt.
Ik heb vroeger ook ADG gehad, maar ben nu in bezit van ADG profondo en ADG profumo (als ik beiden juist schrijf)

Elk zijn voor mij standalone Parfums, met ieder een eigen take op het basisparfum

Kzou zeggen, probeer deze 2 ook eens... Profumo heeft voor mij zo'n incense vibe, heel aangenaam, en profondo (de nieuwste denk ik) is meer aquatisch, echt goed voor in de zomer, iets zachter en discreter dan profumo, ik heb ze wel nog niet echt in de herfst/winter getest, maar ik kan aannnemen dat deze wel zullen presteren...

Ik heb wel de nieuwe EDP zelf nog niet kunnen ruiken / testen...
 
Ik heb vroeger ook ADG gehad, maar ben nu in bezit van ADG profondo en ADG profumo (als ik beiden juist schrijf)

Elk zijn voor mij standalone Parfums, met ieder een eigen take op het basisparfum

Kzou zeggen, probeer deze 2 ook eens... Profumo heeft voor mij zo'n incense vibe, heel aangenaam, en profondo (de nieuwste denk ik) is meer aquatisch, echt goed voor in de zomer, iets zachter en discreter dan profumo, ik heb ze wel nog niet echt in de herfst/winter getest, maar ik kan aannnemen dat deze wel zullen presteren...

Ik heb wel de nieuwe EDP zelf nog niet kunnen ruiken / testen...
De Profondo of Profumo (het was een donkerblauw flesje) rook ook lekker maar de EDP haalde het voor mij. :)

In de Inno eens alles van Armani getest.
 
Heb recent nog een Givenchy cadeau gekregen (gentleman)
Ruikt niet slecht, maar geur verdwijnt heel snel vind ik.

De spicebomb wil ik wel eens aanschaffen.
Twijfel alleen tussen de extreme en de gewone.
 
Heb recent nog een Givenchy cadeau gekregen (gentleman)
Ruikt niet slecht, maar geur verdwijnt heel snel vind ik.

De spicebomb wil ik wel eens aanschaffen.
Twijfel alleen tussen de extreme en de gewone.
Ik zie dat die spicebomb wel redelijk populair is, maar nog nooit zelf getest, ben benieuwd, als ik eens een parfumwinkel binnenstap ga ik er eens werk van maken...
 
In de lente/zomer grote fan van Fleur Musc, mijn vast geurtje, maar de laatste maand(en) fan geworden van Poudrée van hetzelfde merk (Narciso Rodriguez):

375x500.36679.jpg
 
Al vrij lang volgende Acqua Di Gio en Invictus in huis.

M'n vrouw is lid van iets waarbij ze maandelijks staaltjes opsturen, telkens 1 erbij voor mannen.
Daar oa Versace Pour Homme ontdekt. Daar ga ik ook wel een flesje van in huis halen. Ook iets met "Blue" in dat heel lekker ruikt, maar ik kan er momenteel niet opkomen.

Ik wil zo Sauvage van Dior ook eens proberen (is me al vaak aangeraden geweest), maar die zit jammer genoeg niet in dat assortiment.


Als er aanraders zijn, tips zijn altijd welkom.
 
Versace dylan blue zo uit het hoofd...

Wordt zeer hard aangeraden door Jeremy fragrance op youtube, dus dat zal wel een goeike zijn
 
Heel lang Diesel Only The Brave gedragen, af en toe afgewisseld met Dior Sauvage voor speciale gelegenheden, maar die laatste vond ik zelf wat te sterk soms.

Tegenwoordig is Santal 33 van Le Labo mijn go-to als ik het huis uit ga.
 
Mon Guerlain EDP
Rituals rêve de hanami
Chanel Chance eau tendre
Dior j'adore
Lancôme - Idôle
en bij speciale gelegenheden Yaguareté van Fueguia
 
Recent ook Mont Blanc Legend eens aangeschaft. Best aangenaam verrast. Iet sterkere 'mannelijkere' geur dan de iets zoetere dingen die ik normaal gewoon ben.
 
Van de week op de wilde gok deze parfum gekocht, ik zag dat plots ergens passeren na de reviews te lezen op verschillende sites dacht ik voor dat geld kunt ge niet sukkelen.


Redelijk stevige geur, iets te stevig naar mijn smaak. Maar blijft zeer lang hangen, zowel in de kamer als op de huid of kledij.

Ik heb wel liever frissere geuren maar voor in de winter mss niet slecht.
 
Er is zo'n heel gedoe rond die mont blanc legend, deze is blijkbaar zéér gelijkaardig aan parfums de marly, percival.

Zijn blijkbaar quasi identiek volgens velen, maar alleen vraagt pdm er veel meer voor, kan ook zijn met andere ingrediënten, maar dus geurtjes die haast niet van elkaar te onderscheiden zijn.

Ik zou die ook wel eens willen testen, maar heb zelf percival, dus weet al hoe ie ongeveer gaat ruiken. Heb een 4 tal pdm 's staan, en deze is daar toch een van de beste uit...

Is idd een heel goede parfum, wel eerder wat tussenseizoen vind ik, en minder per sé een winter fragrance.

In alle geval, goede aankoop zou ik zeggen :)
 
Zijn er hier die een chanel allure homme sport bezitten? Of de nieuwere édition blanche versie hiervan ? Ik kan niet echt kiezen tss beiden adhv de omschrijvingen.

Edit, dan maar naar de winkel gestapt, die édition blanche rook heel goed, maar beetje lemon overload. Ben voor de klassieke allure homme sport gegaan, neigde iets meer daar naartoe adhv de omschrijvingen. Spijtig genoeg geen tester aanwezig voor de andere versie, eau extrême... Als ik nog is een winkel binnenstap zal ik die ook wel eens testen. Maar kwam dus regelmatig die allure Homme sport tegen, bijna alle reviews kwam die naar voren, zelf bij andere types van parfums stelden ze nog deze voor als zeer goed.

First impression. Echt goede geur, heel fresh zonder koud/fris te zijn. En die drydown is nu al keigoed. Een sjans dat ik voor de 100ml ben gegaan, deze wordt mijn nieuw favorietje denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan