Welke parfum draag je?


👌
 
Mij eindelijk wat spulletjes van bleu de chanel gekocht, stond al effe op de verlanglijst

T was korting vanaf 2 producten kopen bij ici paris xl (20% eraf dan) , dus de EDP 100 ml gekocht, met wat douchegel, 2 deo sticks (nog nooit echt gebruikt sticks, meestal zet ik sprays op), en dan nog ne creme voor gezicht en baard (moisturizer, eens een kans geven :p )

Ohja de after shave balsem was niet op voorraad :ROFLMAO:

Mooie rekening alvast ook
 
TF Ébème Fume gevonden op de luchthaven, moeilijk te vinden in de winkels en wou toch even testen vooraleer 212€ te betalen op De Bijenkorf.
Wat een geurtje, de vrouwtjes gaan weer achter me zitten 😀
 
Onlangs een verse Dolce & Gabbana The One Grey aangeschaft, nadat mijn vorige op was - een Armani Code Absolu
 
Ben op zoek naar een nieuwe parfum, heb momenteel Paco Rabanne Invictus maar ben die een beetje beu. Spicebomb heb ik hiervoor gehad, die vind ik wel erg goed, maar zou graag iets nieuws proberen. Tips?
 
Ik ga 'm iig niet meer opnieuw kopen, heb er heel erg lang over gedaan tegen dat die op was tbh
 
De parfum winkel is toegekomen :p

Misschien is deze al eventjes uit, maar blijft een classic (had het staaltje al geprobeerd uiteraard)

Fresh en clean doet het hem altijd wel vind ik

Is misschien ook geen beast performer, maar heb al eens de commentaar gekregen dat een parfum te sterk was, eigenlijk maar 1 keer dat ik mij kan herinneren, en dat was bij... Ja die armani code absolu. Zeker bij warmer weer kan dat helemaal geen kwaad dus... Liever een keertje bij sprayen dan teveel op te zetten... Deostick is ook nice

Ik ga wel nog eens de som op de proef nemen en 2 parfums stacken, niet meteen, maar s ochtends de BDC en dan middag/s'avonds de parfums de marly (percival) erop, heb verleden keer op 1 dag tijd 2 complimentjes gehad

Werkt het niet, pech dan, dan heb ik het getest

Maar beide fresh fragrances, dus echt helemaal misgaan kan het niet echt denk ik dan...

Ik laat hier wel eens weten hoe dat uitpakt
 
Ben op zoek naar een nieuwe parfum, heb momenteel Paco Rabanne Invictus maar ben die een beetje beu. Spicebomb heb ik hiervoor gehad, die vind ik wel erg goed, maar zou graag iets nieuws proberen. Tips?
Budget ? Eventueel niche parfums? Ken je parfums de marly ? Wel langs de duurdere kant maar die raad ik zoiezo aan om in de winkel te testen, al heb je niet zoveel plaatsen, in Brussel kan het, zo heb ik het zelf gedaan, je kan denk ik bij parfumerie.nl (zo uit het hoofd) ook staaltjes kopen van 5 a 6 euro per stuk, maar als je 200+ neerlegt is dat wel aan te raden...in de winkel krijg je in principe ook staaltjes zo mee, dus als je in Brussel bent ofzo

Layton is echt een classic... Percival is frisser, en heb zelf ook carlisle en herod staan, maar die 2 laatsten zijn echt winter parfums...

Is eens iets anders dan iedereen heeft, en vaak krijg ik ook de vraag wat ik draag, dus das wel nice bij die parfums

Geen sauvage 10 in een dozijn

Maar je telt wel minimaal 150 voor de kleinere flessen neer, full size is 200 +, tot 280 voor de carlisle, maar dat is echt een Klasse apart die

Try before you buy wel, maar ik ben van mening dat het de meesten wel kan bekoren

Edit, de carlisle is nog gestegen in prijs, naar de 300 toe, lol, die opening moet je even door, maar daarna is die top in de winter
 
Morgen ga ik de Edp terugbrengen denk ik

Zwakkere performance, ik zet hem net op en het is bijna instant een skin scent, waarbij je van heel dichtbij moet gaan ruiken
Batch code 7505

2 maanden oud en dus wss weeral minder sterk als eerdere batches, kwalijke trend wel...

Ik ga beetje opleggen voor de parfum versie die zou beter en sterker zijn
 
En in de winkel gaan ruilen, ze geven dan altijd ne keer ne scheven blik, zeker als ik zei dat ik hem had uitgeprobeerd... Was wel content dat ze niet TE moeilijk deden... Deze is zeker een ander parfum op zich... Ik ruik meer creamy en woodsy noten in deze

Is ook eerste indruk sterker, al is het geen performance beast zoals PDM of andere parfums die ik heb staan, beetje zonde wel, dit is ook een recente batch, en voor dat geld verwacht je toch zeer goede kwaliteit...

Edit, en de eerste die binnenkwam had hem meteen geroken, dus de Parfum is idd al beter dan de EdP...
 
Laatst bewerkt:
Ik hou zelf van geuren die onmiskenbaar mannelijk zijn. Jammer genoeg zijn naar mijn neus veel hedendaagse geuren zowel bruikbaar voor man als voor vrouw.

Heb nu een vijftiental flesjes in de kast staan.
Eén van de lekkerste zeer mannelijke geuren (en bovendien vaak te koop voor minder 20€ voor een flesje) is Quorum.
Gemaakt in de jaren 80 toen mannen nog mannen mochten zijn... :)
Doet mij altijd denken aan van die oude herenkapsalons waar het naar aftershave, leer en sigarenrook ruikt... :)
Als ik dit zo lees, is het een geur die ik ook wel kan appreciëren.
Maar ik lees ook dat hij wat wierook achtig is van geur?
Iemand ervaring mee?
 
En in de winkel gaan ruilen, ze geven dan altijd ne keer ne scheven blik, zeker als ik zei dat ik hem had uitgeprobeerd... Was wel content dat ze niet TE moeilijk deden... Deze is zeker een ander parfum op zich... Ik ruik meer creamy en woodsy noten in deze

Is ook eerste indruk sterker, al is het geen performance beast zoals PDM of andere parfums die ik heb staan, beetje zonde wel, dit is ook een recente batch, en voor dat geld verwacht je toch zeer goede kwaliteit...

Edit, en de eerste die binnenkwam had hem meteen geroken, dus de Parfum is idd al beter dan de EdP...
Ik stel mij de vraag hoe dit dan in zijn werk gaat.
Het product is open en reeds gebruikt, dat kan je toch niet terugnemen?
 
Ik stel mij de vraag hoe dit dan in zijn werk gaat.
Het product is open en reeds gebruikt, dat kan je toch niet terugnemen?
Het was met veek tegenzin, maar als een parfum niet presteert vind ik dat je toch mag klagen, volgens mij kunnen ze daar weinig meer mee aanvangen verkoopsgewijs, maar het stond aangeduid dat je kan retourneren... Ondertussen wel wreed tevreden van de parfum' versie...

Ik had dan ook 4 andere producten erbij gekocht en de factuur was boven de 200 euro, ik denk niet dat het zo gemakkelijk had gegaan met 1 op 1 te ruilen...

Ik voelde zelf dat de mensen in de winkel mij aan het bezien waren van wat doet die nu, but i don't care, ik ga geen premium prijs betalen voor een product dat niet presteert... Parfum is idd gene gemakkelijke om in te ruilen, mss heb ik chance gehad...

Ze hebben wel de onderkant gecheckt naar de gravure in de fles, maarja wat doe je daar dan mee als winkel?

Ahja, saillant detail, net om die code te checken hebben ze een sealed fles uit de verpakking gehaald om deze code te vergelijken, :ROFLMAO: maar das hun probleem als zij dat zo willen checken...
 
Terug
Bovenaan