Welke parfum draag je?

Laatste tijd weer meer Encre Noir van Lalique. Gewoon elke dag, ook al zit ik thuis :)

Gewoon een donkere combi van hout, mos en vetiver waardoor het parfum veel weg heeft van de geur van inkt.
 
Laatst bewerkt:
In welke fysieke winkel koop je Creed?
In Hasselt zijn er een paar high end kledingwinkels die ook Creed parfums verkopen. In Sluis heb je een parfumerie met niche merken maar helaas geen Creed. Voor de rest geen idee. Ik koop Creed altijd online.
 
Laatst bewerkt:
Amai die Creed parfums trekken dus echt op geen zak. Op reis toevallig een winkel gepasseerd die ze allemaal verkocht, bah bah bah.
 
Ooit een staaltje gehad van green irish tweed en nog andere, ik snap de hype ook niet echt, tussen de staaltjes zat ook aventus Cologne, ook niet echt noemenswaardig, de gewone aventus wel nog niet getest
 
Tja, smaken verschillen nu eenmaal, anders zou iedereen hetzelfde ruiken. Ik vind sommige echt subliem.
 
Ooit een staaltje gehad van green irish tweed en nog andere, ik snap de hype ook niet echt, tussen de staaltjes zat ook aventus Cologne, ook niet echt noemenswaardig, de gewone aventus wel nog niet getest
Heb je nu al de TF Tobacco Vanilla? :p
 
Net de TF Oud Wood opnieuw gekocht samen met de Ombré Leather, heerlijk uniek. Helaas spuiten ze dan van die P. Rabanne op hun zakje, heel m’n auto stinkt 🥲
Zou er hier trouwens interesse zijn om enkele halfvolle parfums over te kopen?
 
Laatst bewerkt:
Normaal draag ik Ultraviolet Man van Paco Rabanne. Kost rond de 90 euro in bijvoorbeeld Ici Paris Xl.

Nu vind sites als easycosmetic.be waar diezelfde aan -55% van de prijs staat.

Ik lees reviews dat de parfum heel vluchtig is en waarschijnlijk fake.

Welke sites kunnen jullie aanraden? Die versie van parfum is enkel ik eau de toilette btw. Ik weet dat ik anders moet opletten voor eau de parfum/toilette.
 
Online koop ik vaak op parfumerie.nl,en ze hebben ook een.be extentie denk ik

Altijd tevreden geweest en nog nooit een vermoeden gehad van fake producten, en de batch codes waren ook telkens ok
 
Vandaag nog is Thierry Mugler pure malt opgezet, blijft toch een van mijn favo geuren, is zoet, moet je van houden, maar is zo subtiel goed met die amber erin en die whisky note :love:

Bij gelegenheid blind buy ik de pure havane, de ingrediënten in de pure malt zijn klasse, ik verwacht niks anders bij de pure havane...

Ben zeer benieuwd naar hoe ie is, als ik de noten bekijk op fragrantica wil ik deze echt wel testen, de Thierry mugler take op Tobacco Vanilla (ook wel een zoet parfum)


EDIT: net gelezen dat de pure lijn discontinued zal zijn of is geworden...

Net snel nog een pure havane gekocht bij superwinkel.nl, waar ik mijn pure malt heb gekocht... Ben benieuwd voor dinsdag :)
 
Laatst bewerkt:
Wat dragen jullie vrouwen / vriendinnen allemaal? Ik ben op zoek naar iets nieuw, die ik had blijft echt niet lang hangen.
YSL Cinema zit momenteel in mijn boodschappenkarretje maar 't is toch moeilijk om te beslissen op basis van omschrijvingen.
 
Persoonlijk geen fan van parfum voor mezelf (vergeet dat ook quasi altijd te gebruiken) maar mijn madam is helemaal wild van Hermes dus kheb die staan en gebruik die wel regelmatig om haar een plezier te doen.

Ook nog Diesel - Fuel for Life en Dolce & Gabanna - The One staan maar die zijn beiden al makkelijk 5-6 jaar oud en nog niet over de helft.
 
Amai die Creed parfums trekken dus echt op geen zak. Op reis toevallig een winkel gepasseerd die ze allemaal verkocht, bah bah bah.
Ik was onlangs in Amsterdam en daar in De Bijenkorf eens heel het gamma van Creed kunnen ruiken. Ik was ook niet echt onder de indruk moet ik zeggen. Enkel Aventus steekt er voor mij kop en schouders bovenuit.

Ook een heel aantal parfums van Amouage hadden ze daar. En idem, ook not impressed. Enkel Reflection steekt er hier bovenuit voor mij.

Alle, niet dat het stinkt he, maar voor die kostprijs had ik wel meer verwacht.
 
Terug
Bovenaan