Welke parfum draag je?

Die van mij staan ook in de badkamer, in de kast. Dus wel uit het zonlicht

Momenteel de Chanel Allure Sport in gebruik, afwisselend met Ralph Lauren, blauw fleske...ook sport denk ik
 
Staan wel uit direct zonlicht in de kast.
Alle licht is slecht voor de houdbaarheid van het parfum, dus liefst in doozeke, of in helemaal verduisterde kast... Maar direct zonlicht is uiteraard het ergste + warmte

En ik kon mij niet houden, heb mezelf een gift set cadeau gedaan van armani code absolu... :ROFLMAO: (omdat daar douchegel bijzit en een 15 mil reisspray ook, wat wel nice is, alleen spijtig dat het een 60mil flesje is) maar heb al wat redelijk staan, dat moet ook nog worden gebezigd) en is een blind buy, voor t zelfde geld bevalt het me niet, maar genoeg reviews gezien en ingrediënten afgewogen vs code absolu gold

Ben benieuwd
 
Boss bottled kent iedereen, dat kan een voor en ook een nadeel zijn, blijft een goeie parfum uiteraard
yep, meestal zijn dat soort geuren ook wel populair voor een reden (ook wel een groot deel door de marketing), maar als ik er een te veel begin tegen te komen moet het voor mij toch niet meer. Bijvoorbeeld Dior-Sauvage gebruik ik eigenlijk bijna niet meer.

Recent nog enkele bijgekocht, huidige "collectie":

D&G - The One
Chanel - Allure Homme
Dior - Sauvage (toch nog bijgehouden, blijft goed)
Tom Ford- Grey Vetiver
Lalique - Encre Noir
Tom Ford - Oud Wood

ook 2 weggegooid:
Boss - Just different (beetje beu, ook niet volledig mijn ding)
Givenchy - Gentleman (eigenlijk een van de slechtste geuren die ooit gekocht heb, nochtans geen blind buy, geen idee waarom ik die destijds aangeschaft heb)
 
Dolce & Gabbana The One Grey is bijna leeg, maar gezien we amper buitenkomen het laatste jaar, gaat ie uiteraard veel langer mee dan voorzien
Armani Code Absolu heb deze nog niet eens opengedaan (nuja, een paar keer gebruikt, vond 'm wel redelijk stevig)
Van zodra de 2 bovenstaande leeg zijn ga ik gewoon weer voor de good old Armani Code , is nog steeds de beste imo
Nu lees ik het pas dat je die ook hebt...

Heeft een goeie longevity, reden waarvoor ik voor die ben gegaan, van de vele die ik de afgelopen tijd heb gekocht worden na een uur of 2 gewoon skin scents...
 
Vandaag na enkele dagen vertraging toch mijne giftset (voor mijn eigen) ontvangen...

Eerste indruk is echt positief, aangename geur, niet te zoet zoals vele reviewers hem omschrijven... Ben in oktober positief getest geweest op Corona, en ik had ervan, geurverlies, ik heb enige tijd gewoon niks kunnen ruiken, dat is stillaan aan het beteren, maar heb nog niet volledig pallet terug

Anyways, iedereen in huis eens laten ruiken, en iedereen is er heel positief over, zeker en vast een goeie aankoop alvast

Nu de douchegel is van de gewone code denk ik, maar die zal wel in lijn liggen, niet dezelfde maar toch, met code absolu

Mooie fles ook, morgen wat fotos posten hier

Is zeker aanwezig qua geur maar niet zo in your face, dus daar ben ik wel tevreden van :)
 
Heeft iemand hier de TF Tobacco Vanille? Begin toch spijt te krijgen dat ik die niet enkele maanden geleden heb gekocht toen we in Amsterdam waren, was echt een unieke geur. Zie dat Dior ondertussen ook met een tobacco variant is uitgekomen.
 
Heeft iemand hier de TF Tobacco Vanille? Begin toch spijt te krijgen dat ik die niet enkele maanden geleden heb gekocht toen we in Amsterdam waren, was echt een unieke geur. Zie dat Dior ondertussen ook met een tobacco variant is uitgekomen.
On wishlist hier
 
Zou je weten waar je hem kan vinden in BE?

op de bijenkorf.be hebben ze TF parfums, is natuurlijk geen fysieke winkel (tenzij ge naar Amsterdam rijdt)

Maar al is gaan zien bij een Ici Paris? Bij ons in Brasschaat hadden ze daar verschillende parfums van staan tijdens de feestdagen.
 
Terug
Bovenaan