Welke navigatie gebruiken jullie

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

welke gebruiken jullie

  • Ouderwetse losse GPS

    Stemmen: 2 2,0%
  • On board GPS

    Stemmen: 25 24,5%
  • Tablet/phone met app (waze, maps...)

    Stemmen: 45 44,1%
  • iets anders

    Stemmen: 0 0,0%
  • apple car play / android auto

    Stemmen: 52 51,0%

  • Totaal aantal stemmers
    102
D

Deleted member 451

Guest
Welke gebruiken jullie?

Ik eigenlijk altijd phone: google maps of waze.


Maar ik heb nu gisteren mijn oude TOM TOM eens ge update, en gekeken of die nog werkt.
Wat me wel stoort is dat je vaak 5 minuten moet wachten om die te kunnen gebruiken: "zoeken naar GPS signaal komt er eerst op".

Wel storend dit, en weet niet echt hoe dit komt.

Soit : gebruiken mensen eigenlijk nog zo'n ouderwetse gps systeem?
Ik heb nogtans lifetime free updates hoor, maar via apps op je phone is het toch beter vind ik: als het druk is , geeft die dat aan. Op klassieke GPS niet.


En voor mensen met een ON Board GPS: hoe kan je die dingen eigenlijk updaten? Ik zie dat zelfs in Dacia auto's dat al goed is ingebakken, maar kan je die dan ook makkelijk updaten?
 
Ik zo goed als altijd Waze.
Vriendin haar auto heeft onboard. Moet eens geupdate worden, maar dat zal via garagist moeten gebeuren (kassa kassa)
 
@TRUMP Je moet eigenlijk ook nog opties toevoegen voor Apple Carplay and Android Auto, meeste recente auto's hebben dat wel. Dat is dan een combinatie van telefoon die de app via het scherm van de auto weergeeft
 
Ik zo goed als altijd Waze.
Vriendin haar auto heeft onboard. Moet eens geupdate worden, maar dat zal via garagist moeten gebeuren (kassa kassa)
Dit is wat ik ook dacht....
Meeste on boards moeten via garagist worden ge upgrade zeker? das inderdaad flauw.... Dan zou ik liever geen on board hebben, dan er telkens voor te moeten betalen.
opties toevoegen voor Apple Carplay and Android Auto, meeste recente auto's hebben dat wel. Dat is dan een combinatie van telefoon die de app via het scherm van de auto weergeeft
Nog nooit van gehoord, maar ja al die nieuwe snufjes zijn niet voor een conservatieveling als ik besteed. Ik vind google maps en waze al heel erg knap.



Ik was eigenlijk van plan mijn TOM TOM te koop aan te bieden, maar aan de poll results hier, denk ik niet dat ik dat nog kwijt ga geraken. (ondanks de life long free updates).
 
Nog nooit van gehoord, maar ja al die nieuwe snufjes zijn niet voor een conservatieveling als ik besteed. Ik vind google maps en waze al heel erg knap.
Nochtans een van de belangrijkste opties de dag van vandaag. Persoonlijk vind ik dit een enorm gemis bij Tesla.
 
Dit is wat ik ook dacht....
Meeste on boards moeten via garagist worden ge upgrade zeker? das inderdaad flauw.... Dan zou ik liever geen on board hebben, dan er telkens voor te moeten betalen.

Nog nooit van gehoord, maar ja al die nieuwe snufjes zijn niet voor een conservatieveling als ik besteed. Ik vind google maps en waze al heel erg knap.



Ik was eigenlijk van plan mijn TOM TOM te koop aan te bieden, maar aan de poll results hier, denk ik niet dat ik dat nog kwijt ga geraken. (ondanks de life long free updates).
Die android auto/apple car play zijn wel top in elk geval. Is gewoon u dashboard (dus waar normaal u navigatie zit) dat overgenomen wordt door u gsm en waar ge dan u waze of google maps op projecteert. Als ge ooit van wagen verandert, zeker pakken :)
 
Idem, een verademing tegenover een telefoon in een houdertje.
Wat is dan juist het verschil? Telefoon in een houdertje is toch ook geweldig. ALS je een goeie houder hebt natuurlijk!

Ik heb een ultra sterke die op mijn radiator gleuven past. no kidding, maar dat ding krijg je er gewoon onmogelijk nog af.

Wat een verademing tegenover mijn oude zuignap, die bij de minste kou op mijn ruit, naar beneden tuimelde.
 
Waze in android auto

Wat is dan juist het verschil? Telefoon in een houdertje is toch ook geweldig. ALS je een goeie houder hebt natuurlijk!

Ik heb een ultra sterke die op mijn radiator gleuven past. no kidding, maar dat ding krijg je er gewoon onmogelijk nog af.

Wat een verademing tegenover mijn oude zuignap, die bij de minste kou op mijn ruit, naar beneden tuimelde.
Ik heb er zo eentje, en die ventilator doet mijn telefoon oververhitten. Ik heb ook spraakcontrole voor alle andere dingen (spotify bvb). Ook mijn HUD neemt de navigatie van Waze over.
 
Hier is het ofwel Waze via Apple Carplay of soms ook de ingebouwde GPS (BMW). Grootste nadeel van de laatste is dat die niks van flitslocaties ed meegeeft.

Wat een contrast met vroeger trouwens. Voor mijn eerste job was ik fulltime op de baan en toen had ik op de achterbank een grote curver bak staan met een stratenatlasboek per provincie :laugh:
 
Google maps via Andoid Auto, omdat ik de UI fijner vind dan die van Waze. Vroeger wel steeds Waze op de smartphone.
 
Wat is dan juist het verschil? Telefoon in een houdertje is toch ook geweldig. ALS je een goeie houder hebt natuurlijk!

Ik heb een ultra sterke die op mijn radiator gleuven past. no kidding, maar dat ding krijg je er gewoon onmogelijk nog af.

Wat een verademing tegenover mijn oude zuignap, die bij de minste kou op mijn ruit, naar beneden tuimelde.

Spotify en Waze op een 14" display, what's not to love :love:
 
Terug
Bovenaan