Party Welke gaming doelen hebben jullie voor 2022?

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
Voor mezelf
- titels als god of war, uncharted 4, days gone opnieuw spelen.

_ nieuwe titels kijk ik eest uit naar horizon 2, en grid legends, gt 7 ook veel zin in lego star wars :clap:
 
Normaal heb ik niet echt doelen, maar ik heb me voorgenomen om het komend jaar op mijn backlog te focussen en weinig tot geen nieuwe games te kopen, op enkele uitzonderingen na (vooral Elden Ring en Gran Turismo 7, misschien Horizon als het snel genoeg in prijs zakt).

Kleine bloemlezing wat ik nog heb liggen:
- The Legend of Zelda BOTW, Super Mario 3D World, Steamworld Dig 2, Hyper Light Drifter, Spiritfarer, Into The Breach, Sonic Mania op Switch
- A Plague Tale, Borderlands 3, Ghost of Tsushima DC, Guardians of the Galaxy, Returnal en Demon's Souls (allebei al gespeeld maar ga wrs voor de platinum) op PS5
- The Last of Us Part II, Sekiro, Dark Souls Trilogy (replay), Persona 5, Doom 2016, Tomb Raider Trilogy, Days Gone, Resident Evil 2, Nex Machina van PS4 spellen

We zullen zien hoe het gaat, tot over enkele weken in het 'welke game heb je gekocht' topic waarschijnlijk!

Edit: die dekselse @Koonut heeft Slay The Spire hier al zo vaak aangeraden dat ik dit ook bij mijn uitzonderingen ga zetten als ik het afgeprijsd op de Switch vind
 
Borderlands 3 mag je links laten liggen, trok op niet veel.

Mijn doel, proberen om eens een spel uit te spelen, gelijk hetwelke. :)
 
Hitman 3, Assassins Creed Valhalla, WRC 9 en WRC 10 uitspelen.
Far Cry 6, Horizon Forbidden West en GT7 aanschaffen en als de PS5 patch uitkomt The Witcher 3 opnieuw spelen.
Wss zal 2022 er dan bijna opzitten, anders zien we wel welke games er nog uitkomen.
 
Tijd hebben om nog iets te spelen - niet evident met een kersverse dochter :unsure:

Die slapen nog veel in het begin hoor :), of in een draagdoek steken en dan wat gamen :)

Mijn voornemens:

- Eindelijk eens beginnen aan RE8
- Destiny 2 Witch Queen zotspelen
- Horizon Zero Dawn 2
- Hopelijk beginnen aan BOTW2 rond kerstmis.
 
Nu en dan eens een spel spelen (en ik loop enorm achter). Wat op de planning staat of toch de intentie is om te spelen:
Horizons Zero Dawn DC
AC Origins DLC (en misschien replay van story op de PS)
AC Odyssey eens volledig uitspelen
AC: Valhalla
Ghosts of Tsushima
The Witcher 3 eens spelen
Skyrim

Voor de rest zal het dat wel zijn qua open wereld games

Verder nog
Subnautica 1 & 2
Green Hell
Ancestors: The Humankind Odyssey
als ik in een bui van nostalgie ben GTA: Vice CIty
Life is Strange franchise
Tomb Raider franchise
Uncharted franchise (deels replay)
Bioshock franchise
Kingdom Come Deliverance
Bloodborne kan ook wel nog eens.

TLOU2, RDR (hopen op een remaster) en RDR2 en de Mass Effect spellen staan ook nog op mijn lijst om eens te spelen.

Ik heb wel niet echt een idee wat er eigenlijk uitkomt dit jaar, maar in alle eerlijkheid... heb ik daar toch geen tijd voor. En op zich zal ik dat ook niet allemaal in 2022 doen. Maar ik game wel meer dan vroeger.

Medieval Dynasty zou ook een console release krijgen, die zou ik ook graag eens willen spelen.
 
Mijn drie favorieten nog eens van voor naar achter spelen
*Portal 1&2
*Southpark SOF & TFBW
*Doom & Doom Eternal

Verder wil ik ook *Dragon Age: Inquisition eens een nieuwe kans geven.

Wacht alsook in 2022 op prijsdaling van *Halo Infinite zodat ik de campaign kan spelen.

Daarnaast zal het wachten zijn op de volgende releases:
*Dragon Age 4
*Fable
*Hogwarts Legacy
*God of War
*A Plague Tale: Requiem
*The Lord of the Rings: Gollum
 
Tropico 6: heb die met alle DLC's (uitgez. festival),. maar tot nu toe maar 1 missie gespeeld (misschien op twitch, want ik wil ook wel eens proberen te streamen als persoonlijke uitdaging).
Anno 1800: redelijk ver geraakt en dan interesse kwijt geraakt. Maar zou graag toch het verhaal uitspelen. Enige is dat als ge al veel trades en process chains hebt en ge begint na een jaar terug dat ge langs geen kanten meer weet hoe alles gelinkt was :p
Railway Empire had ik uitgespeeld, dan verschillende dlc's gekocht en daarna niet meer aangeraakt. money well wasted :p

Probleem is dat ik ook graag terug met Blender en photoshop (allez, GIMP) zou willen beginnen, maar tijd he. Zeker met bovenstaande games. Altijd het gevoel dat ik een half uurtje bezig ben en nog niets heb gedaan en dan blijken er al 2 uur gepasseerd te zijn.

Qua nieuwe games: Dying Light2 ziet er wel vet uit, maar kijk vooral uit naar de nieuwe A Plague Tale. Van de eerste heb ik echt enorm genoten. Maar mijn eigen kennende zal ik die toch pas binnen 2 jaar of zo kopen als er een goede korting op zit.
 
Laatst bewerkt:
Een PS5 kopen.

Persona 5 Royal, Dragon Age: Inquisition en Divinity: Original Sin 2 uitspelen (een uitdaging met 2 kleine kinderen en een drukke job).
 
Guardians spelen nadat ik het geruild heb met u voor Ratchet 😝.

Hitman 2 een keer uitspelen, God of War Ragnarok natuurlijk. Misschien horizon, maar de 1 nooit uitgespeeld. En dan zullen er nog wel wat ps store deals zijn van games die ik wel eens wil spelen maar niet de volle pot voor wil betalen. (Deathloop, Returnal, Ace Combat 7, ghost of tsushima, Jedi, Alien Isolation,… )
 
Guardians spelen nadat ik het geruild heb met u voor Ratchet 😝.

Hitman 2 een keer uitspelen, God of War Ragnarok natuurlijk. Misschien horizon, maar de 1 nooit uitgespeeld. En dan zullen er nog wel wat ps store deals zijn van games die ik wel eens wil spelen maar niet de volle pot voor wil betalen. (Deathloop, Returnal, Ace Combat 7, ghost of tsushima, Jedi, Alien Isolation,… )
Pm me jou gegevens maar ongeacht of ik hem uit heb of nie verstuur ik hem volgende week.
 
Geen nieuwe games kopen tenzij ik zeker weet dat ik tijd ga hebben om ze uit te spelen, en geen games op release dag kopen maar wachten tot ze in afslag staan. Dat was dit jaar eigenlijk al heel goed gelukt, nooit meer dan 40 euro uitgegeven aan een game en bijna alle nieuwe games uitgespeeld :)

Ook geen tijd meer verspillen aan games die enorm worden gehyped maar waarvan ik weet dat ze mij toch niet liggen, in mijn geval JRPG's.
 
Geen nieuwe games kopen tenzij ik zeker weet dat ik tijd ga hebben om ze uit te spelen, en geen games op release dag kopen maar wachten tot ze in afslag staan. Dat was dit jaar eigenlijk al heel goed gelukt, nooit meer dan 40 euro uitgegeven aan een game en bijna alle nieuwe games uitgespeeld :)

Ook geen tijd meer verspillen aan games die enorm worden gehyped maar waarvan ik weet dat ze mij toch niet liggen, in mijn geval JRPG's.
Vrij gelijklopend: niet te veel meer kopen en beginnen met wat dingen uit te spelen. Ook hier is dat afgelopen jaar wel vrij oké gelukt. Al heb ik wel een Humblebundle choice lopen en langs daar stromen veel games binnen. Maar die ga ik stop zetten.

Eerst een starten met op te lijsten welke games ik wil uitspelen en me der dan eens aan zetten.
 
Mijn doel is om de laatste 2 yakuza's uit te spelen, enkel aan de 4 en de 5 ben ik nog niet begonnen, voor de rest heb ik weinig ambitie, misschien toch een switch aanschaffen?
 
Edit: die dekselse @Koonut heeft Slay The Spire hier al zo vaak aangeraden dat ik dit ook bij mijn uitzonderingen ga zetten als ik het afgeprijsd op de Switch vind
It really is that good! Langzaam maar zeker op weg naar de 1000uur hier, ik zie me dit echt jaren spelen.

Ot: Elden Ring actief spelen rond de launch. Eens echt in het rpg aspect smijten want de Souls saga heb ik uiteindelijk redelijk na hun piek gespeeld. Zien dat ik tegen dan een volwaardige OLED tv heb. Aanrader om tegen de solden in het oog te houden?

Qua roguelite's zal het voornamelijk Slay the Spire, Dead Cells en Nuclear Throne worden. Nu ook af en toe met Ring of Pain bezig maar die is me toch iets te.. pijnlijk. Te rng based.

Voor de rest Halo Infinite co op en zien wat leuks gamepass dan te bieden heeft. Ook terug wat VR games checken waaronder The Walking Dead etc. Inscryption beginnen.

Verder wat parcour based first person games tacklen zoals de originele Dying Light en Phantom Abyss. Nu met Mirror's Edge Catalyst bezig(2euro steam!) en me toch serieus met aan het amuseren. Just skip all the story bits.

Misschien eindelijk eens of Dragon Age beginnen? Civ 6 nog eens proberen. XCOM 2 wotc ook nog steeds op de menu. Zoals altijd wel veel te veel games kopen, opstarten, en nauwelijks spelen :p
 
It really is that good! Langzaam maar zeker op weg naar de 1000uur hier, ik zie me dit echt jaren spelen.

Ot: Elden Ring actief spelen rond de launch. Eens echt in het rpg aspect smijten want de Souls saga heb ik uiteindelijk redelijk na hun piek gespeeld. Zien dat ik tegen dan een volwaardige OLED tv heb. Aanrader om tegen de solden in het oog te houden?
Hoppa, vanaf vandaag -50% voor Slay The Spire, meteen gekocht zodat het nog een aankoop is van 2021 :unsure:

LG C1/G1 is momenteel de beste allround OLED en de prijzen blijven gewoon doorheen het jaar continu dalen. Als je redelijk centraal woont en kan gaan afhalen, zou ik eens horen bij Frans De Smet welke prijs ze daar kunnen bieden, is meestal nog wat lager dan wat er op hun site staat. Toen ik een OLED ging kopen zat hun prijs ook zeker €150 onder de concurrentie, alleen moest ik ‘m laten verzenden waardoor ik dat voordeel grotendeels kwijt was.
 
Ne keer goed door werken aan mijn PS en Switch backlog. Kheb wat games geschrapt ( weeral ), vooral indie titels die ik als fillers speelde tussen langere/grotere games. Maar denk dat ik met beter van AAA naar AAA speel en als ik ooooit moest minder BL hebben en meer tijd te verprutsen dan wat naar die indies en GamePass te kijken. Voor de rest blijven we games completen en platinums hunten on the way, maar eerst Elden Ring in februari!!!!
 
Terug
Bovenaan