Welke games van 2023 kijk je het meest naar uit?

1) Resident Evil 4 Remake
Ik ben een grote Resident Evil fan, maar ik moet eerlijk zeggen dat Resident Evil 4 destijds niet de impact op mij had, zoals bij velen anderen. Het voelde niet meer als Resident evil aan. Dat gezegd zijnde, na de laatste trailers van Resident Evil 4 RE heb ik er deze keer echt wel zin in! Ik heb echt goesting in een game zoals deze, en het ziet er waanzinnig vet uit. Can't wait!
Hmmm er was toch al een RE4 remake een jaar of 2 geleden?

Net wat opgezocht deze remake ziet er idd wel nog vetter uit. Wel vreemd 2 zo'n remakes vlak na elkaar.

Misschien deze toch ook nog es proberen
 
Resi 4 remake -> RE-fan. Capcom heeft de laatste jaren het zo goed gedaan dat ik vrij veel vertrouwen heb dat dit goed komt. Resi 4 is een van mijn favoriete games ooit, dus heel benieuwd wat ze allemaal gedaan hebben ermee.

Dragon Quest 3 2D-HD remake -> misschien dat iemand het afgeleid heeft uit men avatar, maar Dragon quest is mijn favoriete gamereeks. Het feit dat we een echte klassieker zo mooi herwerkt terug hebben op moderne platformen, is een droom die uitkomt voor mij

(DQ8 was nog beter geweest, maar we kunnen niet alles ineens krijgen hé :unsure: )

Final fantasy XVI: Een deftig verhaal, deftige gameplay (die alle magic-prul van XV de deur uitgooit). Team achter XIV doet deze en het geeft me oprecht hoop dat we een goede FF-game gaan krijgen. Iedereen is het toch eens dat XII de laatste, deftige FF was hé? :p

Bloodborne remake/remaster: Bloodborne is perfect(met uitzondering van de framerate en de hitboxen in een niet nader genoemd vissersdorpje) en het is (theatraal uitgedrukt) een schande dat we geruchten horen over een Horizon ZD remaster die geloofwaardiger lijken dan BB-remake-geruchten.

Onaangekondigde Bluepoint game: Demons's souls remake is geweldig gedaan. Je zou denken dat ze ergens mee bezig zijn en dat we dit jaar nog een aankondiging/release zien van hun volgende project.

Starfield: milde hoop dat het op iets trekt. Gamepass betekent toch dat ik het sowieso probeer. :)

Eervolle vermelding naar Dragon's Dogma 2 als we het dit jaar nog zien. Dezelfde director achter deze game als de voorganger en devil may cry 3/4/5 dus deze man weet hoe hij een deftig combat-systeem moet maken.
 
Iedereen is het toch eens dat XII de laatste, deftige FF was hé?
Final Fantasy IX.
deftige gameplay (die alle magic-prul van XV de deur uitgooit).
Alles heeft zijn nut.

Bloodborne ligt hier al 4 jaar gereed. De dag da'k er aan begin zal de remake worden aangekondigt. Iets zegt me dat er een volle onderhandeling bezig is met From voor nog eens een exclusive op PS5, dus dan zie'k eerder BB2 gebeuren voor de remake.

Niet veel waar ik eigenlijk niet naar uitkijk. De luxe van de backlogmongool.
Ik hoop dat Capcom dit jaar nog wat Monster Hunter stuff aankondigt. Vervolg op World. Port of remake van voorgaande games.
 
Final Fantasy IX.

Alles heeft zijn nut.

Bloodborne ligt hier al 4 jaar gereed. De dag da'k er aan begin zal de remake worden aangekondigt. Iets zegt me dat er een volle onderhandeling bezig is met From voor nog eens een exclusive op PS5, dus dan zie'k eerder BB2 gebeuren voor de remake.

Niet veel waar ik eigenlijk niet naar uitkijk. De luxe van de backlogmongool.
Ik hoop dat Capcom dit jaar nog wat Monster Hunter stuff aankondigt. Vervolg op World. Port of remake van voorgaande games.

Conan had gelijk. :D Ik snap dat het een "bonding bro's" momentje moet zijn, maar voor een non-gamer, moet het extreem vreemd zijn om de start van XV te ervaren.

Ik wil nog altijd wedden dat de Bloodborne remake echt bestaat en mogelijk dit jaar uitkomt.

FFIX remake was deel van die Nvidia geforce now leak, dus ik denk dat we binnenkort wel deze game in volle glorie terugzien. :love:
 
Test Drive Unlimited Solar Crown & Starfield. Geen hype want daar doe ik niet meer aan mee, maar als de nieuwe TDU iets deftig blijkt te zijn, durf ik dat wel aanschaffen voor de volle pot.
 
Test Drive Unlimited Solar Crown & Starfield. Geen hype want daar doe ik niet meer aan mee, maar als de nieuwe TDU iets deftig blijkt te zijn, durf ik dat wel aanschaffen voor de volle pot.
Wacht hier al lang op word stilaan tijd om deze te ... maar heb zo'n gevoel t'zal wel weeeeeer uitgesteld worden

nuja eerst TT Isle of man 3 ride on the edge, deze komt binnekort uit ... met plezier de 2 vorige delen gespeeld .
 
  • Leuk
Waarderingen: Zane
Terug
Bovenaan