Welke games van 2023 kijk je het meest naar uit?

Starfield
Hogwarts Legacy
Resident Evil 4 Remake
Street Fighter 6
Atomic Heart
Dead Space
S.T.A.L.K.E.R. 2
Sons of the Forest
Frostpunk 2
The Invincible
 
Lies Of P! Kijk ik enorm naar uit.
Armored core, setting ligt me minder, maar is From Software, dus zal gespeeld worden
Lords of the fallen
En uiteraard Bloodborne 2

edit: Baldur's gate op ps5
Scars Above
 
Laatst bewerkt:
S.T.A.L.K.E.R. 2, wat heb ik genoten van de voorgangers. Toch wel heel memorabele games voor mij waar ik uren plezier aan gehad heb.

Remaster van Dead Space komt hier ook, de originele games nooit gespeeld.
 
Company of Heroes 3
Baldur's Gate 3
The Last of Us Part 1 (voor PC)

Dat zijn eigenlijk de enige must haves op mijn lijstje voor 2023. Starfield zal ik wel eens uittesten, maar het is al van Oblivion dat ik nog eens een echte open world game heb uitgespeeld ... Zelfs bij The Witcher 3, wat ik een van de beste spellen ooit vind, heb ik nog nooit het einde gehaald. Heb er het geduld niet meer voor. Hogwarts Legacy klinkt als een droom die uitkomt, puur voor de setting wil ik die sowieso spelen ... maar wat ik heb gezien van de combat schrikt mij enorm af. Spreekt me echt niet aan. Dus dat zal wachten zijn op een sale.

Sowieso heb ik nog een gigantische backlog staan, en nog een heel groot wenslijstje van games uit 2022 en 2021.

Ashes of Creation , kan ook 2025 worden
Of 2026 :laugh:

Hoe lang zijn we daar al niet op aan het wachten. Zelfde met Camelot Unchained en Pantheon: Rise of the fallen. Benieuwd of we ze ooit effectief gaan spelen.
Dragon Age: Dreadwolf
Staat die gepland voor dit jaar? Daar heb ik ook wel zin in.
 
Laatst bewerkt:
Baldur's Gate 3
Hollow Knight: Silksong
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Warhammer 40K: Rogue Trader
Atomic Heart
Broken Roads
S.T.A.L.K.E.R. 2
 
Juist die laatste trailer van Atomic Heart gezien. Spel ziet er crazy goed uit! Lijkt wel Bioshock op steroïden!
En het coole van 2023, iedere maand is er wel iets vet! januari, Dead Space, februari, deze Atomic Heart, maart, RE4 RE, april, Harry Potter, mei, Zelda, juni, FF16,... It's a good time to be a gamer baby!
Maar GTA 6 is niet voor dit jaar @Ebel , sorry, dat zal hopelijk voor 2024 zijn.
 
Juist die laatste trailer van Atomic Heart gezien. Spel ziet er crazy goed uit! Lijkt wel Bioshock op steroïden!
En het coole van 2023, iedere maand is er wel iets vet! januari, Dead Space, februari, deze Atomic Heart, maart, RE4 RE, april, Harry Potter, mei, Zelda, juni, FF16,... It's a good time to be a gamer baby!
Maar GTA 6 is niet voor dit jaar @Ebel , sorry, dat zal hopelijk voor 2024 zijn.
Harry Potter (Hogwarts Legacy) komt in februari al uit op PS5 😛 op PS4 in april klopt wel
 
Games met een release date

Hogwarts Legacy
Star Wars: Jedi Survivor
Resident Evil 4
Suicide Squad: Kill the Justice League (waarschijnlijk wel een van mijn meest verwachte games van 2023)
Diablo IV
Final Fantasy XVI

Games zonder release date waarvan ik hoop dat ze dit jaar uitkomen (of niet delayed worden)

Final Fantasy VII Rebirth
Starfield
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Death Stranding 2 (zal waarschijnlijk maar pas 2024 ofzo zijn)
Judas
Alan Wake 2
Control 2 (probably pas binnen een aantal jaar)
Transformers Reactivate
Marvel's Spider-Man 2
Wolverine
Pragmata
 
Fifa 24 die geen Fifa meer gaat noemen :oi22:
411vpxBwJeL._AC_SY580_.jpg
 
Terug
Bovenaan