Green Mamba
Well-known member
Spel op Ultra Hard beginnen en klagen dat het te zwaar is? What's next?Horizon forbidden west, erger me dood. Open world maar wel constant blokkades/dingen die je nog niet kan doen omdat je story verder moet spelen, zucht. (tallneck, zwemmen, bloemen, ...) Is ook niet gemaakt om eerste playthrough op very hard te spelen want je hebt geen counter wapens en geen skills voor al die vijanden. Zo een training pit voor silent strike maar die beesten gaan niet dood in 1 keer, moet je eerst skills upgraden voor iets wat je in het begin van het spel tegen komt. Veel wapens maar nooit het type dat je nodig hebt, upgraden en kopen is helemaal een ramp, heb je delen nodig die je moet halen uit loot van beest die je niet kan killen omdat je het goede wapen niet hebt. Machine vijanden staan ook geen halve seconde stil, zelfs met die concentration bewegen die nog veel te veel om deftig te kunnen raken. Tegen 2 vijanden tegelijk is een hel, en nergens vind je er die alleen zijn. Begin van het spel vind ik vijanden gewoon veel en veel te sterk voor die opties die je maar krijgt Ik hoop dat het zal beteren naarmate je meer gear en skills unlockt... Ondertussen op hard gezet maar merk weinig verschil![]()
Dat van die afgeblokte delen kon je toch ergens al weten van het eerste deel? Of was dat daar niet zo extreem?

.
.