Baldur's Gate II: Zalige game, eerste keer dat ik hem speel! Ik snap wel waarom deze jaren na release nog steeds zo geprezen wordt. Kan me moeilijk voorstellen wat ik zou vinden moest ik deze bij release gespeeld hebben. Ben intussen al iets langer dan een dikke twee weken bezig ermee, wat echt wel lang is voor mij; ik schat gemakkelijk al 100-120u intussen. Steekt echt helemaal vol met sidequests en in tegenstelling tot de typische RPG zijn die één voor één ook de moeite om te spelen, nog nooit een fetch quest of dergelijke gehad, elke sidequest heeft echt op z'n minst wat verhaal en is een toevoeging aan het game ipv. filler. Op vlak van gameplay ook fijn, goeie RPG combat, ook vrij veel variatie in classes: verschillende soorten mages, fighters, rangers, thieves met stealth (backstabs) en traps; dual-classes of multi-classes om verschillende classes te combineren. Vermoed dat ik bijna aan het einde zit en dan heb je nog de uitbreiding ook, Throne of Baal, die nog eens een dikke 30u zal duren

.
Heb ook nog Pathfinder: Kingmaker, Pathfinder: Wrath of the Righteous en Pillars of Eternity 1 en 2 in m'n backlog zitten maar dat zal toch pas voor later zijn, eerst even iets anders spelen dan cRPG's hierna

.
Metroid Prime: Remastered: Ook hier eerste keer dat ik hem speel, ben grote fan van metroidvania's, maar eigenlijk nog nooit één gespeeld in 3D. De vertaling naar 3D is echt wel geslaagd op vlak van de typische Metroid gameplay. Moet wel zeggen dat ik nog steeds meer fan ben van de 2D games maar deze is zeker niet slecht! Bijna op het einde, moet nog wat backtracken om bepaalde artifacts verzamelen en denk dat ik dan klaar ben.
The Last of us Part II: Ben hem samen met mijn vrouw beginnen spelen naar aanleiding van de TV-serie. We hebben de eerste jaren geleden uitgespeeld maar ik wil niet gespoiled worden voor deel 2, dus nu deze ook maar even oppikken

. Tof game, maar kan er nog niet veel over vertellen, nog maar ~5u op gespeeld.
Als ik klaar ben met Baldur's Gate II ga ik beginnen met Wo Long, kijk er wel naar uit!