Green Mamba
Well-known member
Xbox exclusive dus dat gaat em niet worden.Nog niet gespeeld.... Es kijken of dat op ps4 is.
Thx
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xbox exclusive dus dat gaat em niet worden.Nog niet gespeeld.... Es kijken of dat op ps4 is.
Thx
Ik kan toch niet de enige zijn die hier de ironie van in ziet?Zoals uncharted en Tomb raider, maar zonder puzzels..
Ah, ik speel de Enhanced Edition dus die heeft wel al veel patches gehad. Op vlak van mods wou ik de eerste keer een "clean" runJe gaat het u beklagen dat je nooit Baldurs gate 2 hebt gespeeld met de big picture mod.
Spellhold Studios - Big Picture / Baldur's Gate II Mod
www.spellholdstudios.net
![]()
The Big Picture v181
www.shsforums.net
Gewoon de mods die men ervoor gemaakt had was gewoon top. Al waren sommige mods beter dan de anderen.
Al lijkt het dat men dat momenteel nog een beetje verder heeft uitgebreid naar http://www.shsforums.net/files/file/534-big-world-english-guide/
. Je hebt ook de Enhanced Edition Trilogy (EET) mod, dan heb je alles van Baldur's Gate, de nieuwe uitbreiding van Beamdog (Siege of Dragonspear) en dan alles van Baldur's Gate II in één groot game. Lijkt me heel cool voor een volgende run, als die er ooit gaat komen toch haha.
.
Echt wel toppers, movement is zo nice in die games! Moet wel zeggen dat ik me nog maar weinig herinner van The Will of the Wisps, snel een 100% speedrun bekeken en pas bij de laatste cut-scene had ik door dat ik het had uitgespeeldOri and the Blind Forest
Zeer goede game, al heb ik wel een aantal frustraties (waaronder de ground stomp op ‘left stick down’), getuige ook de 334 deaths in iets minder dan 7u.
Maar uiteindelijk wel een zeer goede, zeer mooie game. En buiten dat ene, wel zeer strakke controls (wat ook nodig is).
The Will of the Wisps is ondertussen ook al geïnstalleerd, maar zal even blijven liggen om die frustraties niet allemaal op te laten hopen.

Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, ik vermoed dat TRUMP vooral fan is van het archeologische/avontuurlijke van die games, die hebben toch wel een bepaalde setting/sfeer. Ken eigenlijk zo geen andere games, Uncharted en Tomb Raider zijn daar best uniek in.Ik kan toch niet de enige zijn die hier de ironie van in ziet?
Hmmm nee, ik heb wel indertijd een god of war 1 op ps2 gespeeld in mijn jeugd.... Maar ik herinner me daar amper nog iets van.Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, ik vermoed dat TRUMP vooral fan is van het archeologische/avontuurlijke van die games, die hebben toch wel een bepaalde setting/sfeer. Ken eigenlijk zo geen andere games, Uncharted en Tomb Raider zijn daar best uniek in.
@TRUMP Heb je God of War en God of War: Ragnarok al gespeeld op PS4? Die hebben ook heel coole omgevingen, een boeiend verhaal en ook vele betere gameplay dan Uncharted. Daar zijn ook puzzels in, maar van wat ik me herinner eerder minimalistisch en je krijgt daar ook vrij snel hints van een personage dat je steeds volgt, dus het wordt nooit frustrerend.
Dat is net de ironie, zo games gaan toch altijd gepaard met puzzels? Indiana Jones zonder booby traps en puzels zou ook Indiana Jones niet zijn. Dat type franchises gaat toch altijd puzzels hebben?Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, ik vermoed dat TRUMP vooral fan is van het archeologische/avontuurlijke van die games
In feite Uncharted 2 (ik zit bijna halfweg) zijn de puzzels niet zo moeilijk hoor, maar de besturing begint nu wel wat gedateerd aan te voelen... (game is meer dan 10 jaar oud natuurlijk). Vandaar dat ik vaak wat op mijn tanden moet bijten, maar gelukkig is de omgeving en verhaal boeiend genoeg om verder te doen.
Meestal wel yup, maar hij zoekt wel specifiek naar games waar dat niet het geval isDat is net de ironie, zo games gaan toch altijd gepaard met puzzels? Indiana Jones zonder booby traps en puzels zou ook Indiana Jones niet zijn. Dat type franchises gaat toch altijd puzzels hebben?
. Ik denk dan vooral aan andere games met coole set-pieces (zoals ze dat tegenwoordig zo fancy verwoorden
).Op Switch gestart met Batbarian: Testament of the Primordials, beetje een hidden gem. Lijkt me echt wel een goede metroidvania te zijn! Ook echt grappige humor.![]()

@TRUMP u al eens achter een Devil May Cry gezet? Weinig bullshit. Dikke actie. En nog wat humor erbij.
Ik ga al deze games eens opzoeken en trailers van kijken.Devil may cry, the last of us, Control, Mass effect
Allemaal action/adventure zonder al te veel gepuzzel in een interessante setting/verhaal.
Darksiders (1,2,3) ook maar daar komt al iets meer gepuzzel aan te pas.

The Banner Saga 2 is uitgespeeld. (...)

Alléé maar serieus, zijn hier nu echt mensen die zoiets leuk vinden, vraag ik mij af ?

Ik heb weinig tot geen SRPG's gespeeld buiten TBS series. Eventueel de moderne XCOM games als je deze meerekent als SRPG.Deze zien er wel echt tof uit, maar om één of andere reden vroeger toch niet gespeeld. Hoe spelen ze vergeleken met andere SRPG's?