Uncharted 2, uitgespeeld.
Wel paar keer naar youtube mogen kijken voor de puzzels:
Alléé maar serieus, zijn hier nu echt mensen die zoiets leuk vinden, vraag ik mij af ?
Ik snap wel wat ge bedoelt. Twee jaar geleden ofzo Uncharted 2 nog eens uitgespeeld en het valt mij voor te hard op van "Ok, nu stoppen we even alles zodat je in het puzzelhoekje kan zitten"
Games opsommen die het dan wel weer goed doen in mijn ogen is moeilijk.

Als de gameplay genoeg variatie biedt, heb je in mijn ogen geen puzzels nodig.
Devil may cry 5 -> alle vechtstijlen zijn zo uitgebreid dat je hier de diepgang in kan vinden, maar puzzels gaan zelden verder dan "Zoek object A, in zone B van de map en steek het vervolgens in gleuf C om verder te gaan!"
Dark Souls / Elden Ring -> leren hoe de gameplay-systemen werken en hoe bazen aanvallen is zo verslavend dat er bijna geen puzzels in de game steken. Het enige voorbeeld dat ik me direct voor de geest kan is deze gigantische toren verstopt in Elden Ring die je langs zeer smalle richeltjes voorzichtig moet afdalen en je jumps goed moet timen.
Beter leren vechten klinkt sowieso leuker qua games. God of War onderbreekt om de zoveel tijd verhaal en leuke gevechten om te zeggen "hey, denk nu even na over welke prul ge met uw axe nu moet doen - als ge het antwoord niet weet vertellen we u het wel binnen 10 seconden"
-> FFS, ik ben de God of War en dit miniem muurtje ofzo houdt mij tegen?
Even terzijde: Ragnarok is een goed spel, maar er zit zoveel van die prul in... als mensen het omschrijven als gaming-perfectie heb ik wel zoiets van "ok, kalm aan hé"