Thx voor de info.
Toen ik zelf Rise speelde heb ik me eigenlijk ook nooit echt veel bezig gehouden met builds, ik keek gewoon wat ik had en kon maken en mijn wapen maakte ik gewoon beter wanneer ik kon. Voor de Solo mode/quest line had ik nooit echt issues en de eerste ranks van die co-op quest lines ook niet omdat men gear goed genoeg was, maar je was daar precies wel in eens verplicht om gaan online te spelen als je verder wou geraken en dat vond ik gelijk wat jammer. Er was wel al een aftiteling geweest in die solo campaign, dus het verhaal zat er zogezegd op, maar voor zo ver ik begreep waren er nog nieuwe monsters en uitdagingen die enkel in die co-op zaten waar ook nog story verteld werd, maar je als solo speler zo wat van onthouden werd. Als dit in MH:W niet zo is, des te beter, ik zal zeker wel eens co-op spelen ook, maar ik wil er vooral solo door gaan in het begin. De reden dat ik het niet deed in Rise was omdat ik dit op Switch speelde en geen online abo had en wou kopen. Dat is een issue dat ik nu op PC niet ga hebben ofc. Dat ik in World wat meer ga moeten grinden vind ik gelijk niet zo erg, in Rise voelde dat niet echt nodig omdat alles vlot ging en eens in die co-op quest line had ik niet echt het gevoel dat ander gear veel ging veranderen... Dat of ik was er te onervaren in...