Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Misschien dat Yakuza 0 je beter zal liggen? Dat is imo wel een beter punt om te beginnen met de serie.
Ik vind dit altijd maar dubbel, veel mensen raden altijd aan om te beginnen met 0, maar persoonlijk vind ik dat de game waar je het best mee eindigt IPV begint. Het heeft de beste gameplay en uitwerking van de eerste 7 games uit de originele saga als ook is de impact van de personages en het verhaal groter als je eerst de andere games gespeeld hebt. Puur chronologisch gezien snap ik dat je met 0 zou beginnen maar eigenlijk gaat er wel wat verloren op die manier, als ook je start met de beste ervaring om dan een zeer hobbelig parkour af te leggen tussen al die verschillende engines en remakes/remasters die telkens anders aanvoelen, Saving the best for last zou ik zeggen en eindigen met 0.

Ben nu zelf bezig met Kiwami 2 ( ik ging eens snel door de story gaan ) ondertussen 40 uur verder en nu in chapter 13 van de 16 😅

Nog steeds bezig maar via Epic Games deze gratis gekregen:
The Outer Worlds (spacer choice edition)

Heerlijk spel, fallout in ruimte jasje. Als je van Fallout houdt, aub, schaf dit spel aan. Is al even geleden dat ik zo lang bezig ben met een spel en kan genieten van de keuze in teksten.

Ik vind dit altijd maar dubbel, veel mensen raden altijd aan om te beginnen met 0, maar persoonlijk vind ik dat de game waar je het best mee eindigt IPV begint. Het heeft de beste gameplay en uitwerking van de eerste 7 games uit de originele saga als ook is de impact van de personages en het verhaal groter als je eerst de andere games gespeeld hebt. Puur chronologisch gezien snap ik dat je met 0 zou beginnen maar eigenlijk gaat er wel wat verloren op die manier, als ook je start met de beste ervaring om dan een zeer hobbelig parkour af te leggen tussen al die verschillende engines en remakes/remasters die telkens anders aanvoelen, Saving the best for last zou ik zeggen en eindigen met 0.

Ben nu zelf bezig met Kiwami 2 ( ik ging eens snel door de story gaan ) ondertussen 40 uur verder en nu in chapter 13 van de 16 😅
Dat lijkt me eigenlijk nog sneltempo te zijn naar uw normen. :unsure:

Zoveel andere games begonnen. Zoveel andere games te spelen. Maar het is officieel "Return to Monster Hunter World". En pakken we dus terug op waar we zijn gestopt, BlackVeil Vaal Hazak

Eerste maal de beruchte Rajang tegengekomen. It's.. scary.

Dat lijkt me eigenlijk nog sneltempo te zijn naar uw normen. :unsure:
Ik ben dan ook nog niet klaar xD

Ik ga niet voor de volle 100% gaan, maar denk wel dat ik alle side missions en die grand prix en majima constructions ga finishen. Maar je hebt wel een punt, het gaat nog vrij vlot in deze game, ik denk dat het voornamelijk komt omdat dit niet echt een mega grote open wereld is en alles geleidelijk ter beschikking komt ( side missions etc ). Maar wel echt een top game ze, zal zeker nog wel een 15/20 uur bij komen.
160958d4ae8be77d4a8c024fe962e11b_fit.png

Portal Revolution

Ondertussen is het algemeen gekend dat ze bij Valve een fobie lijken te hebben aan het cijfer 3. Een Portal 3 zal er dan waarschijnlijk ook niet snel zitten aan te komen. Maar voor wie terug naar Aperture Science computer-aided Enrichment Center wil om met Portals te spelen is er deze gratis mod.

Eerste indruk is goed, maar heb nog niet lang gespeeld.

Ondertussen is Kiwami 2 uitgespeeld ( de story ). Het enige dat ik kan opmerken is dat ik het wel wat jammer vind dat deze game een miniboss bevat die een paar keer terug komt doorheen het verhaal en telkens 3/4 maal sterker is dan eender welke andere vijand en boss van het spel, zelf de eindbaas. Dit voelt inconsistent qua moeilijkheid en soms wat frustrerend. Nu op het gemakje nog wat rond dolen in Kamurocho en Sotenbori.

Ik heb ook sinds gisteren mijn 100% completion in Vampire Survivors terug! De adventure modes zijn voor een andere keer denk ik.

416434690_1563269017766312_8491054642492505196_n.png

Yes! Gisteren nacht voorbij Shapely Fidus geraakt, leuke movement skill gekregen. Dacht nu overal te raken maar denk dat je ook nog double Jump of iets dergelijks zal unlocken. Geen idee hoever ik in de game zit, halfweg misschien?

Yes! Gisteren nacht voorbij Shapely Fidus geraakt, leuke movement skill gekregen. Dacht nu overal te raken maar denk dat je ook nog double Jump of iets dergelijks zal unlocken. Geen idee hoever ik in de game zit, halfweg misschien?
Denk iets voorbij halfweg, zitten een paar pittige bossfights tussen ja, die laatste heeft mij echt bijna gebroken 😅

Cyberpunk 2077 + Phantom Liberty (PS5). Had bons van Bol dus why not. Spel koste me 5 euro. Dus da's geen geld (voor de DLC).

Had de PS4 versie al op PS5 gespeeld, maar nu dus de full PS5 versie. Niet echt veel verschil gemerkt als bij de PS4 versie. Alleen iets betere graphics, framerate, gebruik van dualsense en dat is het dan. Main story is uit tot voor het point of no return en nu ben ik naar Dogtown om daar eerst de DLC te spelen. Ik ga de mensen daar eens met mijn berserker build en vibrerende dildo de kop inslaan ze. (ja ge leest het goed, ik daar ergens in de main game dit wapen gevonden... 😬)

AC Valhalla. Prachtige graphics! Ik speel op XSX quality mode en speelt toch vrij vlot.

Tot nu toe spreekt het verhaal mij wel aan. Ik lees wel dat de main story 60u is... Dus ik vrees dat het mij nooit zolang zal boeien. :unsure:

Horizon Zero Dawn uitgespeeld, ook weer een topper. Ik ben blij dat ik het een kans heb blijven geven, want de eerste paar uur zijn niet erg spannend. Wel een heel mooi voorbeeld van verhaalopbouw.

Frozen Wilds moet ik nog doen, nu ff COD: Modern Warfare 2 remastered singleplayer tussendoor. Die multiplayer interesseert me niet echt, of ik ben te slecht 😂

Grime (PS5)

Uitgespeeld (23u55m) met alle optionele bazen, alle skills unlocked (incl DLC). Toppertje in het genre. Enige vreemde vond ik:

Double jump krijg je pas een beetje voor de final boss + de weg naar deze is alleen maar fun platforming.
Heb de indruk dat ik door Aeterna Noctis getraind ben voor deze delen, ging verbazend vlot allemaal.

Twijfel of ik voor platinum ga gaan. Moet nog wat wapens, armors en hunt points vinden. Het is dit of Prince of Persia starten :]

EDIT: Platinum is binnen, tijd voor PoP :)

Laatst bewerkt:
Grime (PS5)

Uitgespeeld (23u55m) met alle optionele bazen, alle skills unlocked (incl DLC). Toppertje in het genre. Enige vreemde vond ik:

Double jump krijg je pas een beetje voor de final boss + de weg naar deze is alleen maar fun platforming.
Heb de indruk dat ik door Aeterna Noctis getraind ben voor deze delen, ging verbazend vlot allemaal.

Twijfel of ik voor platinum ga gaan. Moet nog wat wapens, armors en hunt points vinden. Het is dit of Prince of Persia starten :]
Dlc moet ik nog eens doen, vond dit ook echt een zalige verrassing

Gestopt met Wylde Flowers omdat ik het hoofdverhaal al een hele tijd had uitgespeeld en het wat beu werd, maar er zou volgende maand een update zijn met een nieuw personage, dus wie weet ga ik er weer mee verder.

Momenteel Coral Island. Moest er even inkomen. Wel wat buggy, vooral het farmen en insecten vangen kan beter, maar toch erg leuk.

Terug
Bovenaan