Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Inscryption uitgespeeld. Tja... Geniaal, is eentje die mij voor altijd zal bijblijven. Ik lees dat veel mensen eigenlijk al afhaken voordat het spel volledig op zijn kop gegooid wordt, is wel spijtig.
Nu begonnen aan Alan Wake, vooral omdat ik eigenlijk gewoon de sequel wil spelen, zal dus waarschijnlijk redelijk gerusht worden tenzij blijkt dat het toch gewoon perfect te genieten is. Maar ik mag al blij zijn als ik toekom aan een half uur gamen per dag.
 
Inscryption uitgespeeld. Tja... Geniaal, is eentje die mij voor altijd zal bijblijven. Ik lees dat veel mensen eigenlijk al afhaken voordat het spel volledig op zijn kop gegooid wordt, is wel spijtig.
Nu begonnen aan Alan Wake, vooral omdat ik eigenlijk gewoon de sequel wil spelen, zal dus waarschijnlijk redelijk gerusht worden tenzij blijkt dat het toch gewoon perfect te genieten is. Maar ik mag al blij zijn als ik toekom aan een half uur gamen per dag.
Geen nood om de eerste AW te rushen, die valt nog perfect te spelen tegenwoordig. Heb die zelf nog maar recent uitgespeeld en binnenkort ook de 2de eens spelen.

Inscryption moet ik zelf ook eens echt tijd voor maken. Ooit aan beginnen maar ook snel afgehaakt.
 
Bezig met Resident Evil 2 Remake. Ik heb de originele nog gespeeld op de PS1 dus is wel leuk om te vergelijken. Los van de nostalgie is het ook wel gewoon een goede game.
 
Bezig met de pixel remasters van Final Fantasy. Stond aan 60 euro in de store dus gewoon opgepikt. Geen moment spijt van, de eerste twee zijn al uit (platinum zelfs) en de volgende 4 are next. Morgen hopelijk beginnen met mijn all time favorite nummer 3. Oude game klassiekers dat verslijt niet, dat blijft goed.
 
10 uurkes ofzo in Persona 3 reload kunnen steken. Zalig om eindelijk terug een persona game te spelen. :love2: De herwerkte stijl en betere graphics zijn mooi gedaan en helpen om volledig op te gaan in de sfeer. Heel wat QoL veranderingen (deels overgenomen uit P5R) doen de game ook wat moderner aanvoelen. Het feit dat ge in combat uw baton pass hebt gelijk in P5R, als ge een fuckup hebt begaan (buiten Tartarus)kunt ge zelfs rewinden naar een dag eerder, allemaal mooie toevoegingen zodat het niet aanvoelt alsof ge een game speelt uit 2008.

De grote dungeon Tartarus heeft veel tweaks gehad zodat het niet te hard aan voelt als een grindfest. Nieuwe verkenningsmogelijkheden, extra verborgen mini-bosses, nieuwe combat-mogelijkheden. Shuffle-time is aangepast tegenover het origineel zodat ge effectief makkelijk de beloning kiest die ge wilt...

Japanse VO klinkt top, Engelse VO ook zeer goed. De nieuwe liedjes in de OST zijn meestal leuks bops en de meeste remixes zijn zeer goed gedaan.

Personages krijgen dankzij de nieuwe gameplay toevoegingen ook meer kans om te ontwikkelen doorheen het verhaal. Sommige social links (Magician en Chariot bvb) zijn nog een beetje *bedenkelijk*/simpel, maar breed genomen zijn ze steeds interessant.
 
10 uurkes ofzo in Persona 3 reload kunnen steken. Zalig om eindelijk terug een persona game te spelen. :love2: De herwerkte stijl en betere graphics zijn mooi gedaan en helpen om volledig op te gaan in de sfeer. Heel wat QoL veranderingen (deels overgenomen uit P5R) doen de game ook wat moderner aanvoelen. Het feit dat ge in combat uw baton pass hebt gelijk in P5R, als ge een fuckup hebt begaan (buiten Tartarus)kunt ge zelfs rewinden naar een dag eerder, allemaal mooie toevoegingen zodat het niet aanvoelt alsof ge een game speelt uit 2008.

De grote dungeon Tartarus heeft veel tweaks gehad zodat het niet te hard aan voelt als een grindfest. Nieuwe verkenningsmogelijkheden, extra verborgen mini-bosses, nieuwe combat-mogelijkheden. Shuffle-time is aangepast tegenover het origineel zodat ge effectief makkelijk de beloning kiest die ge wilt...

Japanse VO klinkt top, Engelse VO ook zeer goed. De nieuwe liedjes in de OST zijn meestal leuks bops en de meeste remixes zijn zeer goed gedaan.

Personages krijgen dankzij de nieuwe gameplay toevoegingen ook meer kans om te ontwikkelen doorheen het verhaal. Sommige social links (Magician en Chariot bvb) zijn nog een beetje *bedenkelijk*/simpel, maar breed genomen zijn ze steeds interessant.
Aaaah, het kriebelt hier om er ook aan te beginnen, maar eerst me verder amuseren met Hogwarts Legacy. Want ik weet dat als ik aan Persona begin, ik voor 150u vertrokken ben.
 
Aaaah, het kriebelt hier om er ook aan te beginnen, maar eerst me verder amuseren met Hogwarts Legacy. Want ik weet dat als ik aan Persona begin, ik voor 150u vertrokken ben.
Hogwarts opt gemak afmaken en dan viben met P3 :music: Ik heb nu ook Infinite wealth klaarliggen en tis zo verleidelijk om op de hypetrain te springen, maar kga P3 niet rushen :p
 
Nog altijd Neon White. Op zich ging ik er vrij snel door: gewoon op alles platinum halen en alle gifts. Maar dan is ne maat van mij ook begonnen en is het leadboard spelleke begonnen.. dus nu weer tijd in oude levels aan't steken om toch maar voor hem te eindigen :D
 
Gestopt met deze denk halfweg de game (Tauro bevrijd)
Het kan me niet bekoren, heb al heel het spel het gevoel van net-niet en wil er mijn tijd niet meer insteken.

Ondertussen gestart met: Final Fantasy 16 (PS5)

Dankzij de PS Portal toch nog wat verder gedaan met Kena: Bridge of Spirits (PS5) en uitgespeeld.
Spel was uiteindelijk nog ok. Wat was het nut van die hats eigenlijk? Ik had massa's currency en heb er niets mee gedaan.

Final Fantasy 16 (PS5)
Nog maar een paar uur ver maar dit lijkt me wel de meest donkere Final Fantasy van allemaal te worden. Die proloog... wow.
Op dit moment is het ook wel een aaneenschakeling van cutscenes. Hopelijk komt hier wel verandering in.
 
Laatst bewerkt:
Na zo af en toe nog eens sporadisch Kiwami 2 op te pikken voor wat extra dingen te doen en wat achievements te halen klok ik nu af op 76 uur. Geen platinum/100% voor mij in deze game. Vooral geen zin in een tweede run op legend en om echt 100% van die lijst af te tikken ( vooral die minigames dan ). Heb er van genoten en voluit voor gegaan, maar het is een beetje op nu. Volgens Steam 88% van achievements gedaan, close enough :p
 
Inscryption uitgespeeld. Tja... Geniaal, is eentje die mij voor altijd zal bijblijven. Ik lees dat veel mensen eigenlijk al afhaken voordat het spel volledig op zijn kop gegooid wordt, is wel spijtig.
Nu begonnen aan Alan Wake, vooral omdat ik eigenlijk gewoon de sequel wil spelen, zal dus waarschijnlijk redelijk gerusht worden tenzij blijkt dat het toch gewoon perfect te genieten is. Maar ik mag al blij zijn als ik toekom aan een half uur gamen per dag.
Merci voor de tip, altijd aan mij voorbij laten gaan omdat de screenshots er wat "meh" uit zagen maar echt wel een topper!
 
Terug
Bovenaan