Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

De tutorial is niet zo lang. Gewoon even wennen aan de lamp.
Zelf deze week begonnen ermee. Krijg er dezelfde verslaving van als elden ring en Dark Souls. Must explore... :drool:

Pinball M, de nieuwe franchise van ZEN pinball games.
En het is verdorie wel de moeite met alle extra's die je nu kan unlocken + daily challenges etc.

Is zowel op steam als console gratis met 1 table. (ook alle unlocks en challenges)
De andere 4 tables zijn aan te kopen, maar zijn ook allemaal dikke fun.

Enigste dat ik wel merkte is dat ik op xbox met de standaard controller heel wat input delay opmerkte als je de flippers aantikt.
Erna mijn Wolverine controller aangesloten en daarmee heb ik dat issue niet.

Inside

1) What?
2) What the fuck?
3) What the actual fuck?!
4) Pracht van een game.

Review door Timberwinter.

P.S.: ik vond Limbo geweldig en ik denk dat ik deze nog beter vind (Limbo is wel al een hele tijd geleden).

Zelda BOTW uitgespeeld, ik vond het wat tegenvallen om eerlijk te zijn. Tegen het einde mij er toch wat door moeten sleuren en de open wereld was voor mij soms wat TE open. Uiteindelijk 88/120 shrines gedaan en ik kon er mij echt niet meer toe zetten om verder te doen. Ik weet dat ik hier in de minderheid ben alleszins. :)

Momenteel bezig aan Alan Wake Remastered op de PS5 omdat ik de opvolger graag wil spelen en het valt eigenlijk wat tegen. Grote fan van Twin Peaks en mysterie in het algemeen dus de sfeer en vibe van AW spreken me zeer aan. Maar de gameplay maakt totaal geen klik bij mij en voelt nogal verouderd en saai aan. Dat heeft het vreemde effect dat ik wel uitkijk om het weer op te starten omdat ik echt wel wil weten waar het spel heen gaat, maar dat ik het eigenlijke gamen na 20-30 min wat beu ben.

Op de Switch heb ik Portal er nog eens door gejaagd, veel korter dan ik me herinnerde maar ik ben nu nog bezig met de advanced maps. En ook net begonnen met The Legend of Zelda: Link’s Awakening. Lang geleden op de Gameboy uitgespeeld en ik was verbaasd hoeveel nog bij gebleven is. De stijl die ze toegepast hebben is zeer geslaagd en ik vind de gezellige kleinschaligheid ten opzichte van Breath of the Wild een groot pluspunt.

L.A. Noire
In maart gespeeld tot halverwege Vice Desk, maar dan interesse wat verloren. Nu de rest gespeeld. Heel leuke game, weinig kritiek aan, buiten dat de gameplay uiteraard steeds dezelfde loop is en dat het dus allemaal staat of valt bij de cases zelf. Is voor mij ook de reden waarom ik interesse verloor: Vice Desk vond ik duidelijk de zwakste cases. Voor mij Homicide > Traffic > Arson > Vice. Grootste pluspunten voor deze game is de sfeer die ze kunnen creëren hebben en de mocap.

EDIT: einde vond ik wel een anti-climax.

Laatst bewerkt:
RDR2 eerder deze week uitgespeeld, wat een game. Zelfde gevoel tho als bij mijn eerste aanzet op release, begin moet je je echt wel doorsleuren imo.
Daarnaast ook Death's Door op switch doorgespeeld, eveneens een topper imo.
Nu begonnen aan tales of arise.

Raden jullie aan om Alan Wake 1 te spelen vooraleer ik aan de 2de begin?
De Twin Peaks vergelijkingen triggeren mij toch serieus.

Raden jullie aan om Alan Wake 1 te spelen vooraleer ik aan de 2de begin?
De Twin Peaks vergelijkingen triggeren mij toch serieus.

Ik heb net AW1 uit en ben nu bezig met control om daarna aan AW2 te beginnen. Naar het schijnt zitten er in die laatste toch een aantal referenties naar de vorige games.

RDR2 eerder deze week uitgespeeld, wat een game. Zelfde gevoel tho als bij mijn eerste aanzet op release, begin moet je je echt wel doorsleuren imo.
Daarnaast ook Death's Door op switch doorgespeeld, eveneens een topper imo.
Nu begonnen aan tales of arise.
Tales of arise echt een topper

Terug
Bovenaan