Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net episode 3 van de 6 uitgespeeld, halverwege dus. Wat ik hierboven zei blijft geldig, AW1 is een vrij standaard survival horror shooter verpakt in een cool jasje. Ik zou misschien episode 1 eens spelen en kijken wat je van de gameplay vindt. Als het u dan al tegen steekt, gaat het niet veel beter worden. Dan zou ik het gewoon op easy zetten of een recap op youtube zoeken.Raden jullie aan om Alan Wake 1 te spelen vooraleer ik aan de 2de begin?
De Twin Peaks vergelijkingen triggeren mij toch serieus.

Pinball M, de nieuwe franchise van ZEN pinball games.
En het is verdorie wel de moeite met alle extra's die je nu kan unlocken + daily challenges etc.
Is zowel op steam als console gratis met 1 table. (ook alle unlocks en challenges)
De andere 4 tables zijn aan te kopen, maar zijn ook allemaal dikke fun.
Enigste dat ik wel merkte is dat ik op xbox met de standaard controller heel wat input delay opmerkte als je de flippers aantikt.
Erna mijn Wolverine controller aangesloten en daarmee heb ik dat issue niet.

! Maar we zijn er nog lang niet.Hun stijl is inderdaad erg mooi. Ik ben benieuwd naar hun volgende game dat ze tijdens de game awards hebben getoond. Diezelfde stijl maar een actie gerichte gameOri and the Will of the Wisps
Right in the feels. Again.
Fantastisch spel, in het begin twijfelde ik of deze beter was dan de eerste, maar ben er nu wel van overtuigd. En ook gewoon weer zo mooi, art style en art direction is top!

Wait, what? Ik heb duidelijk iets gemist! Hoe heet de game?Hun stijl is inderdaad erg mooi. Ik ben benieuwd naar hun volgende game dat ze tijdens de game awards hebben getoond. Diezelfde stijl maar een actie gerichte game![]()
Wait, what? Ik heb duidelijk iets gemist! Hoe heet de game?
My body is ready!