Vond ik ook. Zeer forgettable die Burning Shores.Horizon Forbidden West DLC Burning Shores
Halfweg maar heb een minder goede feeling tot nu toe ... messchien dat het plot nog m'n verwachting ophemelt.De DLC van HZD was
dus
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ook. Zeer forgettable die Burning Shores.Horizon Forbidden West DLC Burning Shores
Halfweg maar heb een minder goede feeling tot nu toe ... messchien dat het plot nog m'n verwachting ophemelt.De DLC van HZD was
dus
![]()

Zalig spel, direct hookedAeterna Summum (PS5)
De roguelite spin-off in het Aeterna Noctis universum.
WAUW. Bikkelhard, supervlotte controls, ziet er goed uit, constant progressie kunnen maken, gewoon dikke, dikke fun.
Nog maar een 2 tal uur gespeeld maar nu al verslaafd.

De figuren zien er ook maar creepy uit, de één nog meer dan de andere.Zou ik ook absoluut eens moeten starten ooit.Eindelijk eens begonnen aan Hollow Knight. Wat een prachtige wereld.

Niet ooit, zo snel mogelijkZou ik ook absoluut eens moeten starten ooit.
Zelf begonnen aan Dead Island 2.

Yeah, I knowNiet ooit, zo snel mogelijk![]()

Na Portal waarschijnlijk wel eerst Metroid Dread als volgende.Er is nog tijd voor Silksong uitkomtNiet ooit, zo snel mogelijk![]()

Ada bestuurt net zo goed als Leon en is zeker even bekwaam in combat. Levels zijn een beetje geremixed qua layout en de grapple hook voegt nog een leuke twist toe aan de verkenning. Tevens zijn de bosses in haar campagne een goede afwisseling tegenover deze in de base-game.