Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slimmen, hij zegt net dat hij het verhaal nog niet uitgespeeld heeft ... Ichi is gewoon geboren om pech te hebben. Loveable goofball.Was jij tevreden met het verhaal in Like A dragon? Enerzijds vond ik het super om een nieuwe protag te hebben en een geheel nieuw combat-systeem, maar het verhaal is -zelfs naar Yakuza normen- een beetje te ongeloofwaardig in mijn ogen.
De turn-based combat was een goed gegeven, maar ik vind dat er in het begin(denk dat ik 8 uur ofzo gespeeld heb voor ik stopte) te weinig variatie is qua abilities. Waarschijnlijk ga ik Infinite wealth toch een kans geven, maar hoop dat ze veel verbeterd hebben aan zowel combat als verhaal.
Like a dragon gaiden ook besteld en onderweg. Perfect tussendoortje met die kortere lengte.![]()
Domme vergissing van mij.Slimmen, hij zegt net dat hij het verhaal nog niet uitgespeeld heeft ... Ichi is gewoon geboren om pech te hebben. Loveable goofball.
Ichi is vrij loveable, maar ik hoor u niet direct zeggen dat jij het verhaal wel goed vond?Ik heb de game 2x gespeeld, maar ik had Yakuza 3 tot 6 nog niet gespeeld dus veel verwijzingen zal ik niet gesnapt hebben. (Net 3 uit nu) Yakuza is gewoon steeds heerlijk over the top en hier zag je het natuurlijk wel mijlenver aankomen, maar niet de hoe. Ik heb me met zowel gameplay als verhaal goed geamuseerd anders was ik niet voor de plat gegaan.Domme vergissing van mij.Ichi is vrij loveable, maar ik hoor u niet direct zeggen dat jij het verhaal wel goed vond?
Deze is digital only zeker? Dan ga ik nog wat wachten op kortingen... no rush.Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Een kortere game in vergelijking met de vorige Yakuza games maar zeker voldoende content en weer een heerlijk verhaal.
Wat blijft het zalig om een groepje Yakuza in elkaar te meppen
Moet nu wel eens verder doen met Yakuza: like a dragon... werd de turn based speelstijl wat beu maar voor het verhaal zal ik deze toch ook moeten uitspelen.

Deze is digital only zeker? Dan ga ik nog wat wachten op kortingen... no rush.
Ik ben bezig met Red Dead Redemption (Remastered) opnieuw. Had nog wat geld op mn Fnac kaart zodus...![]()
Heb die via Gamepass gespeeld.Deze is digital only zeker? Dan ga ik nog wat wachten op kortingen... no rush.
Ik ben bezig met Red Dead Redemption (Remastered) opnieuw. Had nog wat geld op mn Fnac kaart zodus...![]()
Mijn abbo had ik een maandje onderbroken wegens vakantie en niet thuis te zijn. Kon de proefperiode gebruiken om voor 1 euro 2 weken te spelen. Was perfect om deze zo te spelen. 
Het is al eventjes geleden maar ik vond het begin nog wel tof maar daarna vond ik het wacky gedoe er ook wat teveel aan.Was jij tevreden met het verhaal in Like A dragon? Enerzijds vond ik het super om een nieuwe protag te hebben en een geheel nieuw combat-systeem, maar het verhaal is -zelfs naar Yakuza normen- een beetje te ongeloofwaardig in mijn ogen. Als Dragon Quest fan had ik veeeeel waardering voor Ichiban, maarre het hele "baby in de kluis"-gedoe deed me toch fronsen.
De turn-based combat was een goed gegeven, maar ik vind dat er in het begin(denk dat ik 8 uur ofzo gespeeld heb voor ik stopte) te weinig variatie is qua abilities. Waarschijnlijk ga ik Infinite wealth toch een kans geven, maar hoop dat ze veel verbeterd hebben aan zowel combat als verhaal.
Like a dragon gaiden ook besteld en onderweg. Perfect tussendoortje met die kortere lengte.![]()
. Sowieso niet de grootste fan van dergelijke games maar was op zich wel een leuke game met prachtige graphics. 8/10.Botw en Totk staan op de lijst als volgende. Momenteel bezig aan link´s awakening als allereerste zelda game. Erg leuke game by the way. Deze noemen ze een korte game maar ben er toch ook al een pak langer aan bezig dan wat er van werd gezegd.The Legend of Zelda - Tears of The Kingdom (Switch Lite)
Net uitgespeeld, fantastisch spel maar te groot. Ik ga deze nooit 100% voltooien. 47% completion at the moment en 100u gespeeld volgens mijn profile.

Heb deze sinds kort ook gekocht hier via forum.The Crew Motorfest. Omdat de gold editie bij black friday aan een volgens mij normale prijs van 59.99 stond heb ik hem toch maar opgepikt. Ik kan hem evenwel niet echt aanraden, heb al twee playlists uitgespeeld maar vind hem tot nu maar matig op zn best... ik vind Forza Horizon vele keren beter als deze, op alle vlakken.
Terminator Resistance op PC. Ik zit nu aan Chapter 16. Frustrerend..
in welk opzicht? Heb hem 2x uit met platinums op PS5 en PS4... niks frustrerend ervaren.Weinig kogels vindt ik toch en de robots zijn moeilijk neer te krijgen.in welk opzicht? Heb hem 2x uit met platinums op PS5 en PS4... niks frustrerend ervaren.