Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook op mijn gemak ermee bezig tussen andere games doorQuantum Break. Net act 1 gedaan en zalige game tot nu toe.
Ben aan het kijken om het board game te kopen hiervanTevens na 55 uur gestopt met Slay the Spire. Gewone mode uitgeklaard met the silent en ironclad, maar zodra ik begon te spelen met the defect, voel ik me vrij verloren.![]()

100 pond zonder BTW en shipping op hun KS. Jezus, boardgames zijn nog altijd zo duur op KS.Ben aan het kijken om het board game te kopen hiervan![]()

Niet geprobeerd. Ik wou op volgorde van unlock spelen en ging er vanuit dat Watcher nog moeilijker zou zijn dan Defect.
Jaaaa... wrijf het er niet in xD100 pond zonder BTW en shipping op hun KS. Jezus, boardgames zijn nog altijd zo duur op KS.![]()

Serieus? Geen fan van de omgevingen? Ik heb echt al minutenlang stilgestaan in sommige nieuwe gebieden omdat het zo knap is. Die impact snap ik ook niet goed, met welk wapen heb je gespeeld? Ik meestal met 2-handers, en zonder te overdrijven, dit voelt exact als Souls, moest ge mij op dit moment zeggen dat ik Dark Souls 2,5 aan 't spelen ben, ik zou' t geloven ook.Lords of the fallen. Interessante mechanics met de lantaarn, maar verder kan de omgeving/wereld me niet echt geboeid houden. Voor een van de eerste befaamde UE5 games te zijn, vind ik het grafisch nogal middelmatig. Combat voelt een beetje mank... niet genoeg impact. Misschien dat Lies of P me meer bekoort binnenkort.

Ik heb +- 3 uur gespeeld, maar ik vond de layout/ontwerp van de verkrotte dorpkes en burchten gewoon niet zo denderend. Het *lijkt* in mijn ogen op plaatsen een beetje bijeen gegooid. Betreft wapens, ik heb gespeeld met die thorned crimson sword en de breacher hammer, maar de swing en "bonk" voelde niet zo goed.Serieus? Geen fan van de omgevingen? Ik heb echt al minutenlang stilgestaan in sommige nieuwe gebieden omdat het zo knap is. Die impact snap ik ook niet goed, met welk wapen heb je gespeeld? Ik meestal met 2-handers, en zonder te overdrijven, dit voelt exact als Souls, moest ge mij op dit moment zeggen dat ik Dark Souls 2,5 aan 't spelen ben, ik zou' t geloven ook.
Uiteraard ieder z'n mening![]()

Was jij tevreden met het verhaal in Like A dragon? Enerzijds vond ik het super om een nieuwe protag te hebben en een geheel nieuw combat-systeem, maar het verhaal is -zelfs naar Yakuza normen- een beetje te ongeloofwaardig in mijn ogen. Als Dragon Quest fan had ik veeeeel waardering voor Ichiban, maarre het hele "baby in de kluis"-gedoe deed me toch fronsen.Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Een kortere game in vergelijking met de vorige Yakuza games maar zeker voldoende content en weer een heerlijk verhaal.
Wat blijft het zalig om een groepje Yakuza in elkaar te meppen
Moet nu wel eens verder doen met Yakuza: like a dragon... werd de turn based speelstijl wat beu maar voor het verhaal zal ik deze toch ook moeten uitspelen.