Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke vind je dan beter? Ben gewoon curieusLords of The Fallen (PS5)
Uitgespeeld met de good ending. Deftige souls game maar er zijn betere. Voorlopig ga ik niet opnieuw starten om de andere eindes te halen. Misschien ooit eens![]()

LOTF was zeker niet slecht he maar er ontbrak iets in de combat, ik kan er alleen mijn vinger niet opleggen. Exploration was leuk gedaan en mijn tijd in umbral bij momenten stressvol. Had de indruk dat de weg naar de bazen vaak moeilijker was dan de bazen zelf. Nu ja heb een radiance build gespeeld, lag misschien daaraan.Aah je bedoelt inc de echte soulsgames, ja dan staan die er wel boven, alé buiten Lies, die vind ik minder, maar uiteraard zijn sekiro, Bloodborne, Elden Ring, Dark souls 1, 2, 3 beterSekiro, Lies of P, Bloodborne, Elden Ring![]()

Korte samenvatting van elke GTA/RDR.Als grote GTA fan RDR 2 ook een kans gegeven. Ik blijf mezelf dwingen om het te spelen, maar ik snap de hype niet.
Het voelt echt enorm eentonig met een sausje van een verhaal er over. Rij met je paard naar daar, schiet een hoop mensen af, rij terug naar kamp. Rij naar daar, schiet een hoop mensen af, neem iets mee, rij terug naar kamp.
Dit gespeeld bij launch, speciaal een Xbox voor gekocht (samen met Halo MCC) - had daarvoor nog nooit een Xbox gehad - en het mij niet beklaagd. Inderdaad jammer dat de game het niet zo goed gedaan heeft en dat het (als ik me niet vergis) eigendom is van MS en er dus nooit een vervolg zal komen.9 jaar gewacht om eindelijk Sunset overdrive te spelen.
Grafisch ziet dit spel er nog altijd knap uit. De gameplay is gewoon fun.
Springen, grinden, schieten…
Jammer dat dit een vergeten parel is voor de Xbox.
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe ver je al zit in het spel, maar het verhaal van RDR2 een "sausje" noemen...Als grote GTA fan RDR 2 ook een kans gegeven. Ik blijf mezelf dwingen om het te spelen, maar ik snap de hype niet.
Het voelt echt enorm eentonig met een sausje van een verhaal er over. Rij met je paard naar daar, schiet een hoop mensen af, rij terug naar kamp. Rij naar daar, schiet een hoop mensen af, neem iets mee, rij terug naar kamp.
Goh it depends, ik kan het verhaal zeker wel apprecieren. Ik zit nu bij het deel waar je de strijd tussen 2 families leert kennen (net na het vernielen van de moonshine). Ik denk dat het voor mij ook gewoon veel te maken heeft met het paardrijden. Het verhaal is top, maar de eindeloze (in mijn mening trage saaie ritjes) verpesten het een beetje.Het hangt er natuurlijk vanaf hoe ver je al zit in het spel, maar het verhaal van RDR2 een "sausje" noemen...
![]()
Ik snap de kritiek wel hoor, in het begin is het idd mss wat eentoning, ook omdat het verhaal natuurlijk nog moet op gang komen én je de wereld nog moet ontdekken.
Maar dat is uiteindelijk wel de gigantische sterkte van het spel, het verhaal, de personages, de emoties, de fantastische open wereld, de muziek, de ontmoetingen met random NPC's doorheen de wereld,... je speelt geen spel, je beleeft een western epos.
Als je het spel speelt enkel om de hoofdmissies zsm af te werken is dit denk ik niks voor jou.