Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Top Gun Maverick
Aight, ik had eigenlijk weinig interesse om deze te bekijken gezien het origineel een corny drol is. Niets mis met corny drollen, maar deze was nooit echt up to my taste. Geeft mij maar dan wat corny Kung Fu.
Maar dan recent te weten gekomen dat die dus 2 jaar ingeblikt stond door onze welbekende vriend señor Rona en dat Cruise en co de streamingdiensten hebben afgewend om dit spektakel een theatrale release te gunnen. En nu heb ik dus schpijt da'k hem niet op het grote scherm heb bekeken. Want het is weldegelijk een spektakel dat het origineel op zowat elke manier overtreft, and then some.
Het team rond Cruise of Cruise zelve heeft toch ook wel een duidelijk oog op de shounen animé structuur want dit was 100% een volledige omzetting van die stijl, welliswaar op Hollywood niveau. Geschifte beelden waar ik eigenlijk wel de making off van wil zien want hoeveel was hiervan eigenlijk CGI? Beste Cruise sinds Edge of Tomorrow.
Klopt..Top Gun Maverick
Aight, ik had eigenlijk weinig interesse om deze te bekijken gezien het origineel een corny drol is.
Staan toch wel zeer leuke series op primeKlopt..
Ik durfde ook hem eerst niet bekijken, aangezien deel 1 zo'n gay filmpje is met ongelofelijk veel zweterige mannen, en cringe worhty momenten.
Maar deel 2 is zoveel beter dan dit.
Ik denk dat ze specifiek daarop hebben gewerkt om niet meer te hoeven hervallen in bovenstaande sausage fest.
Shotgun Wedding.
Ok ik heb dus ook AMAZON PRIME aangesloten, en die film gisteren eens bekeken.
Helaas wel een drol van een film, waardoor ik het einde heb afgezet zelfs.
Veel andere interessante zaken ook weer niet te vinden op die streaming dienst, maar ja voor 3 euro per maand kan je ook niet sukkelen vind ik.
Beter alternatief dan het dure netflix.
7 keer in de bios gezien en spijt dat ik niet meer geweest benTop Gun Maverick
Aight, ik had eigenlijk weinig interesse om deze te bekijken gezien het origineel een corny drol is. Niets mis met corny drollen, maar deze was nooit echt up to my taste. Geeft mij maar dan wat corny Kung Fu.
Maar dan recent te weten gekomen dat die dus 2 jaar ingeblikt stond door onze welbekende vriend señor Rona en dat Cruise en co de streamingdiensten hebben afgewend om dit spektakel een theatrale release te gunnen. En nu heb ik dus schpijt da'k hem niet op het grote scherm heb bekeken. Want het is weldegelijk een spektakel dat het origineel op zowat elke manier overtreft, and then some.
Het team rond Cruise of Cruise zelve heeft toch ook wel een duidelijk oog op de shounen animé structuur want dit was 100% een volledige omzetting van die stijl, welliswaar op Hollywood niveau. Geschifte beelden waar ik eigenlijk wel de making off van wil zien want hoeveel was hiervan eigenlijk CGI? Beste Cruise sinds Edge of Tomorrow.

Nope. Hated it.Mission Impossible: Fallout gemist trouwens? Ook echt een parel.
Die is ook mijn favoriet, samen misschien met deel 3.Ghost Protocol is denk ik mijn favoriet van de serie. Beetje luchtiger en speels, en crazy man Cruise dat aan de Burj Khalifa plakt.
Denk niet dat Cruise meteen aan stoppen denkt. Dead Reckoning Part 1 en 2 worden wel de laatste Mission Impossibles afaik.Nope. Hated it.
Denk dat er toen iets teveel te doen was rond die free fall scene met sexy Cavill, wat ik op camera echt niet spannend of interessant vond vertalen. Iets wat eigenlijk ook mijn grote vrees was met Maverick en die gevechtsvliegtuigen.
Ghost Protocol is denk ik mijn favoriet van de serie. Beetje luchtiger en speels, en crazy man Cruise dat aan de Burj Khalifa plakt.
De volgende ga'k wel zeker meepikken in de cinema, want ge voelt al met Maverick dat het een beetje een afscheid is.
Wel straf dat gij als 80s action aficionado problemen hebt met zweterige mannen en een gay vibeKlopt..
Ik durfde ook hem eerst niet bekijken, aangezien deel 1 zo'n gay filmpje is met ongelofelijk veel zweterige mannen, en cringe worhty momenten.
Maar deel 2 is zoveel beter dan dit.
Ik denk dat ze specifiek daarop hebben gewerkt om niet meer te hoeven hervallen in bovenstaande sausage fest.

Bwa daar is het nogal goed verdoken , en ligt de nadruk toch echt op die actie.Wel straf dat gij als 80s action aficionado problemen hebt met zweterige mannen en een gay vibe
Het grootste deel van die films zijn verdoken gay erotica. Zie naar Commando bv![]()

Cavill zijn personage herlaadt zijn vuisten. Topfilm.Nope. Hated it.
Denk dat er toen iets teveel te doen was rond die free fall scene met sexy Cavill, wat ik op camera echt niet spannend of interessant vond vertalen. Iets wat eigenlijk ook mijn grote vrees was met Maverick en die gevechtsvliegtuigen.