Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ronduit walgelijke film inderdaad, ik begrijp je volledig. Ik heb het volgehouden tot halverwege het nummer dat gezongen wordt op die straat met LA in de achtergrond.La La Land
Het gebeurt wel eens dat ik een film of serie afzet na een half uur, omdat het me niet boeit, meesleept of aangrijpt. Maar een film letterlijk na 5 minuten afzetten, gebeurt mij zelden. Chapeau! Kan geen score geven uiteraard, en het zal er ook nooit van komen, ik bespaar me de horror.
Dus op basis van de eerste paar minuten van de film en niks meer, beweer je dat het een "ronduit walgeljike film" is?? Ok dan.Ronduit walgelijke film inderdaad, ik begrijp je volledig. Ik heb het volgehouden tot halverwege het nummer dat gezongen wordt op die straat met LA in de achtergrond.
Wel naar beginnen kijken met een open geest, want ik weet dat musicals niet aan mij besteed zijn, maar ik wil alles een kans geven.

Het enige da'k hier lees, zijn muurbloempjes die niet kunnen dansen. En dan zijn films zoals Moulin Rouge en La La Land natuurlijk walgelijk.Dus op basis van de eerste paar minuten van de film en niks meer, beweer je dat het een "ronduit walgeljike film" is?? Ok dan.![]()
Hela hola, ik dans nochtans een mean ass horlepiep als de beste zulle...Het enige da'k hier lees, zijn muurbloempjes die niet kunnen dansen. En dan zijn films zoals Moulin Rouge en La La Land natuurlijk walgelijk.
Ik heb wel langer dan een paar minuten gekeken hoor, ik heb heel die scène op de autostrade doorstaan. Het is bij de scène in 't donker met LA op de achtergrond waar ik het gehad had. Lange tenen heb jij wel.Dus op basis van de eerste paar minuten van de film en niks meer, beweer je dat het een "ronduit walgeljike film" is?? Ok dan.![]()
Aaaah ok, ik dacht dat je de scène op de autosnelweg bedoelde, my bad. Ik heb helemaal geen lange tenen hoor, had je gewoon verkeerd begrepen.Ik heb wel langer dan een paar minuten gekeken hoor, ik heb heel die scène op de autostrade doorstaan. Het is bij de scène in 't donker met LA op de achtergrond waar ik het gehad had. Lange tenen heb jij wel.

Ow shit. Mijn excuses. Ik trek mijn belachelijk veralgemenend statement terug, maar enkel naar u mean shuffelende horelpiep ass. Als ge nekeer ne cirkel nodig hebt laat ma weten.Hela hola, ik dans nochtans een mean ass horlepiep als de beste zulle...
In de pit hebt ge nu eenmaal weinig aan een cancanOw shit. Mijn excuses. Ik trek mijn belachelijk veralgemenend statement terug, maar enkel naar u mean shuffelende horelpiep ass. Als ge nekeer ne cirkel nodig hebt laat ma weten.
Jules en Ceru zijn nog altijd "lame-o's".
Ik ben bijna 45 jaar en heb hem verleden weekend bekekenPUSS IN BOOTS : The last wish.
Ok eerst en vooral maak ik misschien de fout om deze als bijna 40 jarige te bekijken. Obviously niet gemaakt voor mijn doelpubliek, maar ik ben een katten liefhebber eerste klas, so why not.
Ik vind Puss een schattig en stoer kereltje, maar hij komt veel meer tot zijn recht als side kick zoals in Shrek 2 en 3 vind ik.
De story's in die films waren inhoudelijk veel beter. Zowel de eerste als 2e puss in boots film vond ik een mager en saai script hebben.
En zoals gezegd, vond ik hem beter als support character.
Dus beide films vallen me tegen, terwijl ik het zelf liever anders zou zien. Ik vind het een heerlijke character (in de Shrek movies)

Daar heb je mij wel gepakt op iets dat ik normaal zelf ook al eens zeg tegen mensenEn los daarvan vind ik het altijd beter om te zeggen "ik vind een film zus of zo" i.p.v. "een film is", het gaat tenslotte om een mening. En die mag je zeker hebben!![]()
helemaal terechte opmerking. Niet dat het een excuus mag zijn maar ik lig hier met koorts in halve coma en dan ben ik onbedoeld wat directer in mijn uitspraken.Dat vind ik nu ook wel. Onlangs singing in meet me in st louis gezien en dat vond ik fijne feelgoodfilms die vlot wegkijken met memorabele liedjes. Van de recente was La la land wel een uitschieter al zit die voor mij tussen musical en romantisch drama omwille van die weinige musicalmomenten. En ik vind Spielberg zijn West side story ook beter dan de originele: beter geacteerd, betere choreografie en de kleine aanpassingen maken de details ook gewoon beterIk hou wel van een goeie musical zo nu en dan, maar vaak vind ik hedendaagse varianten niet zo goed.
Ah cool, had die nog niet gezien, merci!Nu we het er toch over hebben: Spinal tap morgenavond op BBC
Als je hem op basis van de eerste paar minuten afzet is het eerder een teken dat je de film van het begin geen kans hebt gegeven, en je hem in de eerste plaats ook al niet moest kijken of hem eerder kijkt om gewoon maar gekeken te willen hebben. En zo werkt het niet.Dus op basis van de eerste paar minuten van de film en niks meer, beweer je dat het een "ronduit walgeljike film" is?? Ok dan.![]()