Persoonlijk vond ik dat een heel mooie en toffe film, ook met wat 50/60s/Golden Hollywood Era referenties.Under the Silver Lake - uhhhhh.... 6.5/10 ofzo?
Ik weet echt niet hoe ik deze film moet beoordelen, wtf was dat
Plot slaat eigenlijk nergens op, en het eerste uur deed me niet zo veel, maar de film nam me wel meer en meer beet naarmate het verhaal vorderde. Lijkt me een zeer ambitieus geval en het ene moment was al meer geslaagd dan het andere.
Wat ik wel fijn vond is de Zelda easter egg, want het ineen puzzelen van het mysterie heeft daar inderdaad wat van weg.

maar ik had hier dus hetzelfde voor als met de eerste Knives Out: ‘is dat het’? Twee maal beloofde men een klassieke whodunnit maar er zit niks van scherpte of vernuft in (nee, echt ook bij Knives Out niet). See How kon echt iets zijn maar trekt teveel de kaart van net dat waar ze in de film zelf tegen protesteren. Bedoeling is van meta te zijn, maar meta is slechts weinigen gegeven en deze film dus niet. Nochtans moet het op papier mooi geweest zijn maar ik ben teleurgesteld. Et tu, Sam and Saoirse, et tu…